درخت بلوط

بایگانی

کاراکتر فوق تکراری!

جمعه, ۱۱ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۰۵ ب.ظ
   توی هر ورودی در هر رشته ای یه دختر به ظاهر مذهبی هست که از همون روزهای اول دانشگاه سریع با آقایون پسرخاله میشه و پیشنهاد بیرون رفتن و قرار های خارج از کلاس پیشنهاد ایشونه. ایشون هستن که روز دوم سوم تشکیل کلاسها میاد پشت تریبون می ایسته و میگه بچه ها بیاین خودتون رو معرفی کنید که باهم آشنا بشیم و این جو کلاس یکم صمیمی تر بشه.
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۱
تیستو

نظرات  (۶)

:)
پاسخ:
:)
۱۱ آبان ۹۷ ، ۲۰:۴۲ اجاره آپارتمان مبله در تهران
والا ما که ندیدیم
پاسخ:
والا خوشا به سعادتتون. البته شایدم دقت نکردین!
۱۲ آبان ۹۷ ، ۱۳:۲۹ حالا از این به بعد با چه اسمی اینجا کامنت بذارم؟خخخخ

اسممو درست نوشتم؟؟ اینقدر چندوقته اینجا کامنت نذاشتم یادم رفته:))
من یکم به همچی دختری نزدیک بودم
البته قرار خارج کلاس نمی‌ذاشتم و به بچه ها هم نگفتم بیان خودشونو معرفی کنن
ولی هم مذهبی بودم هم (چون مذهبی بودم) تلاش داشتم خودمو آدم پایه‌ای نشون بدم 
بیماری ماها چیه؟:))
پاسخ:
بح بح ه عجب از این ورا.
در ورژن شما فقط یه خرده روی اعصاب میرفتین!

ولی ورژنی که وصف کردم ...
اه اه حال آدمو بهم میزنن چنین دخترای بی حجابی!!!!
پاسخ:
بیشتر روی اعصاب و سوهان روح بودن!
همیشه می‌خواستم از بچه‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشکده فنی که تک جنسیتی هستند بپرسم اونا هم از این لوس بازی های بیایین با هم آشنا بشیم دارن یا نه؟!
پاسخ:
آفرین! چرا به ذهن خودم نرسیده بود!!!
از دخترخاله ام میپرسم!
۲۰ آبان ۹۷ ، ۱۵:۳۷ أنارستان ...
خخخخخخخ...عالی بود. فقط دانشکده ما طرف باطن و ظاهرش یکی بود...فوق اوپن!
پاسخ:
واسه ما هم سه ترم بعد همین شکلی شد :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">