درخت بلوط

بایگانی

باغ وحش

چهارشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۸:۱۸ ب.ظ
بیشعورترین آدمی که این روزها با او هم صحبت شدم اپراتور پذیرش بیمارستان شهید مدنی کرج در شیفت عصر امروز بود که وقتی تنها پرسیدم بیمارمان در کدام بخش بستری است گفت خودت بیا ببین کجاست و تا من گفتم بخدا شهرستان هستم تلفن را قطع کرد و وقتی باز تماس گرفتم و گفتم الو و خواستم سوالم را تکرار کنم باز هم تلفن را قطع کرد و در دفعات بعدی که تماس گرفته بودم تا تنها بهش یادواری کنم که یک گوساله ی پدرسگ است هم بدون الو گفتن گوشی را میگذاشت.
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۸
تیستو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">