درخت بلوط

بایگانی

:|

شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۵۲ ب.ظ
چه حسی پیدا میکنید اگه تازه کتاب "گرگ سالی " امیر حسین فردی عزیز رو تموم کرده باشید و خیلی اتفاقی توی یکی از این سایت های خارجکی ، تست های شخصیت شناسی با عنوان "شما چه حیوانی" هستید رو جواب داده باشید و بعد نتیجه اش بشه :



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۴
تیستو

نظرات  (۶)

کدوم سایت ؟
احتمالا به من میگه ماهی هستی !
پاسخ:
آدرسش رو میگردم پیدا میکنم . یادم رفته الان :)))
یعنی میگی من گرگم ؟؟؟

 بهتر به نظر میومدید :|

البته نه همیشه :)))))

دکتر ولف :| !

پاسخ:
یعنی شمام میگین تهاجمی ام دیگه ؟ دست شما درد نکنه :|
:)
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۴۶ عادیات ضبحا
سلام دوست عزیزم
خوشحالم خوب و سلامت هستید
و ممنون که ادرس وب جدیدتون رو بهم دادید.
التماس دعا
پاسخ:
سلام عزیزم
خیلی خوشحال میشم بازم خط خطی های منو بخونین .
محتاجیم به دعای شما
یه کتاب چند مدت پیش خووندم به اسم «میرانا» طرف نفْسش رو با نفْس یه گرگ پیوند داده بود و اون آخر داستان که درویش می‌خواست میرانا رو بکشه، نفسش رو آزاد کرد...کتاب خوبی بود.
پاسخ:
چه جالب ! نکنه منم پیوندی چیزی دارم :|
گرگ سالی هم خوب بود . توصیف هاش بی نظیر بودن
خاله گرگه! خاله گرگه!
منو نخور....!
پاسخ:
اتفاقا گرگا انار دوس دارن :)))))
چه عرض کنم :| 
خاطره پست بالایی رو بخونید خودتون قضاوت کنید :| :دی
پاسخ:
ًضربه ی ناجوانمردانه ای بود :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">