درخت بلوط

بایگانی

World Cup 2006

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۵۲ ب.ظ
  نمیدوانم چه سالی بود ولی یادم هست که یاس یک توپ فوتبال نو خریده بود . دایی آبادان و یک نفر دیگر هم بودند. داشتند به نوبت با توپ هنرنمایی میکردند . دایی یا روپایی میزد یا سعی میکرد با حرکات نمایشی از سد دو نفر دیگر بگذرد گاهی هم توپ را روی سرش نگه میداشت . اصلا هم حاضر نبود یک لحظه بدهدش دست من . تا اینکه گفتم من هم بلدم مثل زیدان فوتبال بازی کنم . همان موقع توپ را شوت کرد جلوی پای من و با ابروهای بالا رفته منتظر ایستاد . که البته ایستادنش خیلی طول نکشید و چند ثانیه بعد روی زمین افتاده بود و داشت ناله میکرد .چون حتی یک درصد هم فکرش را نمیکرد دختری که رو به رویش ایستاده با کله محکم بکوبد توی شکمش .
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۵
تیستو

نظرات  (۳)

خدااااااااا
:))))))))))))))))
پاسخ:
D:
:)))
پاسخ:
D:
حالا از همه وجوه زیدان چرا "این وجه خاص" ؟؟؟؟؟

اووووم!..


ولی خوشم اومد...وجه جذاب و گیرایی رو انتخاب کردید!
پاسخ:
میخواستم کاملا شیرفهم بشه  :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">