درخت بلوط

بایگانی

befor i go to sleep

پنجشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۰۸ ب.ظ
غیر از مواقعی که از خواب غش میکنم و در این حالت ممکن است هر حرفی، باید و نباید، از دهنم خارج شود باقی مواقع، موقع تغییر خط افکار، کاملا متوجه می شوم که دارم به خواب می روم. مثلا قبل از خواب به موجودی حیاب بانکی مان فکر میکنم و اینکه چقدر طول می کشد خانه دار شویم. بعد به این فکر میکنم که آنجا میتوانم هر کجای دیوار که دلم خواست را میخ بکوبم. بعد به این فکر میکنم که ۱۰ تا از آن بشقاب های دیواری زیبای دست ساز که توی فلان پیج اینستا دیده ام برای راهروی خانه ی آینده ام میخرم. بعد به این فکر کردم که حالا چی میشد دیوار راهروی خانه ی فعلی یکی دو تا میخ برای آویزان کردن بشقاب داشت. بعد به این فکر کردم که کلا راهرو خیلی تنگ است و آوردن چیزهای بزرگ به آن سخت است. بعد به این فکر کردم که اگر یک گوزن با شاخ های بزرگ را بخواهیم بیاریم داخل خانه اول باید سرش را بیاوریم داخل یا برعکس؟ اگر با سر؟ اول سمت راست کله را بپیچیم سمت راست یا سمت چپ؟ بعد که دسشویی اش گرفت چطور حیوان را بیریم داخل سرویس بهداشتی توی راهرو؟ حتما دنده عقب! بعد کله اش...
خب همانطور که ملاحظه میفرماییداز قسمت راهروی تنگ به این طرف بنده خوابم.
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۹
تیستو

نظرات  (۲)

همه همینن خخخخخخخخخخخخخخخ
بنده غش!
پاسخ:
اره همه همینن. منتهی من وقتی افکارم خط منطق رو گم میکنن موقعیه که خوابم برده :)
۲۰ ارديبهشت ۹۸ ، ۰۶:۲۸ پلڪــــ شیشـہ اے
:))

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">