درخت بلوط

بایگانی

دردسر والدین

سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۵۹ ب.ظ
      یه مدت هم اینقدر قضیه ی بلند کردن شارژر موبایل توی خونه جدی شده بود که مجبور شدم روی آدپتور و سیمش برچسب بچسبونم. یه چند روزی خوب بود و کسی بهش دست نمی زد تا اینکه یه روز که مامان شارژر خودش رو پیدا نمیکرد، آداپتور منو از پریز جدا کرد و خیلی رسمی اعلام کرد "این مال منه". گفتم: نه، مال منه! ببین روش ستاره داره! یه نگاه بهش کرد گفت" حتما خودم روش چسبونده بودم"
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۳۱
تیستو

نظرات  (۲)

🤣
پاسخ:
:))
😂😂
آخ جون اینجا میشه ایموجی گذاشت 
پاسخ:
من فقط با موبایل میتونم بذارم😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">