درخت بلوط

بایگانی

تولیدی برادران اردوغان

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۰ ق.ظ

     برای یاس یه پیراهن خریده بودم که موجب خشم و غر فراوان شد. چرا؟ چون ایرانی نبود و هیچ متوجه نیست توی شهرمون پیراهن ایرانی پیدا نمیشه که من بخوام بخرم. واقعا هم خیلی روی مود اش نبودم. بعد از کلی ننه مم غریبم بازی و این صحبتا توسط خودم، امروز یاس پیراهن رو که سایزش هم نبوده برده بوتیک مورد نظر که اجبارا با سایز بزرگتر عوضش کنه و اونجا تا خودش رو معرفی کرده، از اونجایی که نقل حمایت از تولید ملی ایشون گوش فلک رو کر کرده،‌ یارو فروشندهه با هیجان [به شوخی] گفته: اقای فرگوسن نگاه! همهههههه ی جنس های ما ایرانی ان. همههههه شون.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۹
تیستو

نظرات  (۲)

۲۹ تیر ۹۸ ، ۱۲:۳۲ تسنیم ‌‌
میگم مگه یاس خواهرتون نبود؟؟؟
اصلا مگه یاس اسم پسره؟؟؟ o_O
پاسخ:
شاخدار خواهرمه
یاس کوچک شده ی یاسینه. مامانم اینطور صداش میکرد بچه که بود. ما هپ عادت کردیم
۳۰ تیر ۹۸ ، ۰۰:۰۹ طاهر حسینی
آقای فرگوسن؟
پاسخ:
اره دیگه. یه جا گفتم چون مسایل امنیتی مهمه فرض بفرمایید اسم خانوادگی من فرگوسنه 😎عجیبه ولی اولین فامیلی بود که به ذهنم رسید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">