درخت بلوط

بایگانی

زندگی خصوصی تیستو

يكشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۱۲ ب.ظ

    چند روز پیش میم با حالت خبری/گلایه ای میگفت که تا او به من پیامک ندهد، من پیامکی برایش نمی فرستم. که خب حدود ۹۰ درصدی واقعیت داشت، ولی دلیلی نداشت با صدای بلند اعلام شود. این بود که تصمیم گرفتم پیام فردا صبح را من زودتر بفرستم. مطمین هم بودم که فردا توی شلوغی درمانگاه فراموش میکنم. خب چیکار کردم؟ توی سرویس پیام را نوشتم و زمان ارسالش را تنظیم کردم روی ساعت ۷:۳۰ صبح و تخت گرفتم خوابیدم. وقتی رسیدم درمانگاه، خوشحال خوشحال موبایلم را چک کردم. شت. میم ساعت ۷:۲۷ دقیقه پیامک داده بود.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۴
تیستو

نظرات  (۱)

۲۵ آذر ۹۸ ، ۲۳:۲۹ پلڪــــ شیشـہ اے

برعکس ما :)))

پاسخ:
اخه من مراجعه کننده دارم. نمیتونم جلوی اون دست به گوشی ببرم. میم ولی مراجعه کننده ی کمتری داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">