درخت بلوط

بایگانی

خاطرات درمانگاه

چهارشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۲۸ ب.ظ

    خانومه اومده بود میگفت گوشم درد میکنه و من وقتی با دستگاه رفتم سراغ معاینه ی گوشش یهو گفتم : وای خدا اینجارو! خانومه سکته زد فکر کرد گوشش سرطانی، کرونایی، لولویی چیزی گرفته. ولی واقعیت این بود که من فقط واسه سه تا سوراخ گوشش و گوشواره بخیه ای خفنی که آویزونش کرده بود ذوق کرده بودم.

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۰۸
تیستو

نظرات  (۲)

۰۹ مرداد ۹۹ ، ۰۷:۵۴ پلڪــــ شیشـہ اے

😂😂😂😂👌

بعدش چی گفت؟

وای خدا

پاسخ:
خندید :) گفت اوه اینو میگی خیلی قدیمیه که :)))
50 سالش بود :)
۱۰ مرداد ۹۹ ، ۲۲:۱۳ پلڪــــ شیشـہ اے

🙉🙊چه خفن

پاسخ:
خیلی! خوشم اومد :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">