درخت بلوط

بایگانی

خانواده ی دکتر تیستو

دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۱۲ ب.ظ

    اون سالهایی که طرح بودم یه بار همکارا دور هم توی درمانگاه جمع شده بودن و خوشحال داشتن صحبت میکردن. گفتم چی شده؟ با خوشحالی توضیح دادن که تیم شبکه ی بهداشت در مسابقات بین ادارات شهرستان، تیم دادگستری رو شکست داده و قهرمان شده. به شوخی گفتم: وای! به چه حقی تیم اداره ی دایی ام اینا رو شکست دادین؟ آقای همکار که تعجب کرده بود پرسید: واقعا ؟! دایی تون کدوم بود؟ تا از زبونم در اومد که "فرگوسن"، یارو پاچه ی شلوارش رو تا زانو کشید بالا و یک وجب خون مردگی و زخم روی ساق پاش رو نشونم داد و فرمود: این کار داییته ها!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۲۴
تیستو

نظرات  (۵)

ایشون همون دایی محترمن در داستان قبلی که از خاطرات خلاف هاشون میگفتن و شما تایید میکردین؟

پاسخ:
نه اون داییه که همه تاییدش میکردن همون بود که یه سال و نیم تصادف کرده بود آش و لاش شده بود و هر روز یه داستانی داره. در هر زمینه ای که بگی.

این دایی در حال حاضر دایی بزرگه هستن و اینجا خیلی ننوشته بودم ازش. بعد میخواستم قضیه دزد گیری شون رو تعریف کنم گفتم قبلش یکم اشنا بشین بعد. که بعدش خر افسردگی اومده نشسته روی کله ام حال ندارم تعریف کنم.

اون دایی که همسر گلشون محتویات گاوصندقشونو در اختیار شما گذاشتن ایشونن؟

ببینین آمار همه‌ی فامیلارو دارم در میارم😂

افسردگی ما شبیه سگ سیاهه... امان امان

پاسخ:
نه اون خانمِ داییه اس که قبلا دایی جان قربون بلا و بوسنا علیه بود. اما الان فقط دایی جانه!
خوشم میادا. من مخاطب اینطوری میخواما. دل میدین به این چهارخطی که مینویسم!

افسردگی منم سگه اینجا یکم خفیف ظاهر شد بهش گفتم خر :)

دزد‌و گرفتن؟

از اون لگده میشه فهمید چجوری😂

پاسخ:
اگر بگم که لوس میشه که :)

اول باید یه شجره نومچه رسم کنین ببینم چن تا دایی موجود دارید. اطلاعات داره لز طبقه بندی خارج میشه. گیج میشما😂

پاسخ:
باعش 😅
ولی در کل: من شش دایی داشتم. یکی شهید شدن و یکی فوت کردن. مونده چهارتا.
یکی کوچیکه اس
یکی خرابکاره
یکی دایی جان
یکی دایی کارمند دادگستری که وفتی توی زمین فوتبال و پشت فرمونه اصلا یه شخصیت دیگه میشه😲

دایی های آسمانی در کنار هم، غریق و قرین رحمت پروردگار ان شاالله

باقی دایی ها هم خوش و خرم خاطره بسازن. شما تعریف کنی، ما کیف کنیم.

 

پاسخ:
زنده باشین عزیزم 🌻❤ خدا عزیزانتون رو نگه داره
فدا مدا💐

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">