درخت بلوط

بایگانی

شیراز. طبقه ی هفتم

چهارشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۱۳ ب.ظ

یکی از خوبی های اینکه آدم خونه ی خودش باشه، اینه که میتونی نصف ظرفها رو بشوری و بقیه اش رو نه. چرا؟ چون دلت میخواد.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۲۶
تیستو

نظرات  (۵)

باقیشو ساکنین اتاق سوم میان میشورن. شما یکم استراحت کنید خانم دکتر.😁

پاسخ:
کامنت طلایی!
این کامنت طلاییی بوددددد!
یعنی عاااالی! گفتم یا خدا اتاق سوم کجا بود یهو یخ کردم :)))))

وای نترسیده باشین بی وقتی نصفه شبی🤦🏻‍♀️😅

ببخشید.😁

پاسخ:
نه خوبم 😊😅
یه کمد بزرگ گذاشتیم جلو درِ😎

خب این دیگه فصل جدید نارنیاست😂

پاسخ:
امیدوارم مجبور نشیم پا بذاریم روی کیسه برنج و رد بشیم :(

همه چیز بعد از مفقود شدن کیسه برنج شروع میشه.

گویا من تا پیش نویس فیلم نامه رو تحویل ندم راضی نمیشم.😂😂

پاسخ:
نگاه پای برنج رو وسط نکش خواهشا. بعد از ۲سال و نیم ازدواج اولین باره پول برنج دادیم هنوز باهاش کنار نیومدیم😅

بدیم هادی فیلمش رو بسازه، بعد من هی با لباس مجلسی برق برقی توی خونه آمد و شد کنم 😊😄

😂😂😂

پاسخ:
😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">