درخت بلوط

بایگانی

تیستو و علاج حوادث پیش از وقوع

دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۱۰ ق.ظ

    خاله بزرگه که اومده بود شیراز واسم لواشک خونگی که خودش زحمتش رو کشیده بود آورد. چقدر بود؟ به ضخامت و وسعت پوستِ این انسانِ بالغِ ۷۰ کیلویی. ضخامت کامل ها. شاملِ درم و اپی درم و هایپو درم :) همینقدر کت و کُلُفت.

 

اینو گفتم صرفا برای اینکه اگر شاخدار و یاس اومدن خونه ام،  بهش لب نزنن.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۶
تیستو

نظرات  (۲)

اگه شاخدار و یاس مث من بودن، خونخوارانه در حال گاز زدن درم و اپیدرم و هایپودرم می‌خندیدن و خون از لب و لوچه‌شون می‌ریخت و این تو بودی که باید محل حادثه رو ترک می‌کردی.

پاسخ:
الحمدلله رب العالمین جفتشون بد دل هستن و احتمالا دیگه وبلاگمم نخونن 😁

گاوصندوق هوشمند😂

راستی ممنون از معرفیemma

من دیروز وقت کردم ببینم و واااااقعا لذت بردم. چقدر زندگی واقعیِ خصوصیِ الان ما ایرانی ها بود و بازیگر نقش هریت و خانم فیرفاکس عااااالی بودن. آدم چقدر میتونه ساده و گیج بودن رو خوب بازی کنه.

ما که خارج نرفتیم ولی رمان های قدیمیشون میگه وضع حریم شخصی خیلی هم اوکی نبوده در تاریخشون و الان هم گمون نکنم اونقدرا هم رو به راه باشه. اگرم که هست به خاطر مشغله و اینکه هر کی خرجش با خودشه و وقت سر خاروندن نداره س و گرنه انسان و تز ندادن درباره‌ی زندگی دیگران؟! حاشا و کلا

دلم میخواد چند بار دیگه ببینمش.

پاسخ:
دقیقا خیلی قشنگ توصیف کردین. به نظرم منم که همه جای دنیا اسمونش همین رنگ باشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">