درخت بلوط

بایگانی

تیستو هستم از شهرستان

پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۲ ب.ظ

    روزی روزگاری ، وقتی که بچه بودیم، یک عروسک هایی مد شده بود که خیلی از دید ما خفن بود. از این عروسک هایی که کلا پلاستیک هستند. یعنی یک موج هایی روی کله دارند که استعاره از موهای کوتاه بود و دست و پا ها فقط در قسمت منفی محور Y و آن هم به میزان 180 درجه تکان میخورد و به اشاره ای از جا در می آمد. می آمدند با یک مقوار بزرگ برای اینها دامن بلندی درست میکردند و روی این مقوا را با ردیف های روبان، ریش ریش و فِر شده می پوشاندند. حالا می ماند بالا تنه ی عروسک که آن هم معمولا با روبان ریش ریش پوشانده میشد و روی کله هم طبق سلیقه ی صاحب اثر، یا کلاهی قرار می داندند و یا با روبان زرد برایش زلف فرفری درست میکردند. خوب تصور کردید؟

من همین را هم نداشتم :)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۳
تیستو

نظرات  (۱)

ببین!

دختر همسایه مون سبزشو داشت. یه پزی هم میداد،نمیذاشتم دست بزنیم بهش. یه باری تو بازار روز دیدم در رنگ های متنوع دارن. با این ربانای گل بود دیگه لباساش. چققققدرررر من گریه کردم اونروز که مامانم بخره برام ولی با ریگ بیابان فرقی نداشتم. 😂

البته بعدها که بزرگتر شدم و ابهت اون عروسکه برام ریخت خیلی خداروشکر کردم که نخریدن برام ولی همیشه ناراحتم که چرا برای همچین چیز چرتی گریه کردم آبروریزی. آخه فقط همین یه مورد گریه و زاری بوده و کاش برای مورد با ارزش تری بود.😂

پاسخ:
آخییی😅😅😅 ولی به نظرم خوبه که گفتی 👏🏻
من فقط نامحسوس دلم‌ میخواستشون. هیچ وقت هم نگفتم میخوام. کلا یکی از افتخارات مامانم اینه 😅
ولی خب فرزندی حامل چند عقده ی کوچک قدیمی تحویل اجتماع شده که والا تقصیر خود فرزنده هم بوده🙂 مثلا اینقده دلم مداد رنگی ۲۴ تاییِ جعبه فلزی میخوااااست  و هیچ وقت هم نگفتم🤔

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">