درخت بلوط

بایگانی

تیستولوژی

شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۰۱:۵۲ ق.ظ

    یه بار هم مامان یه پارچه های مخمل طوری با تم سبز و مشکی بعنوان رویی  بالشت های اتاق پذیرایی خریده بود. چند متر از همونم داد واسه ما کت و شلوار بدوزن. یه کت کوتاه یه دکمه که دکمه هاش با زنجیر طلایی بهم وصل میشد و شلوارش هم گشاد بود و بالای جیباش از همون زنجیر طلایی داشت. یه بلوز سفید هم واسه زیر کت که فکر کنم‌ طرحش پاپیون های سفید و قرمز داشت.

     پارچه پارچه ی خفنی بود، دوخت هم همینطور. ولی خب ۶ تا بالشت توی پذیرایی هم همینو تنشون کرده بودن :) تازه هر وقت هم تیپ میزدیم بریم مهمونی، دایی ها سریع یادآوری میکردن که: عه روبالشتی پوشیدین؟

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۵
تیستو

نظرات  (۵)

۱۵ آذر ۹۹ ، ۱۶:۳۸ پلڪــــ شیشـہ اے

وای خدا :)))

این حرکت های خفن مامان ها خیلی سوژه اند.

پاسخ:
مامان من خدای این حرکت ها بوده و هست :)
۱۶ آذر ۹۹ ، ۲۰:۱۲ پلڪــــ شیشـہ اے

خدا حفظشون کنه عزیزم.

پاسخ:
بابا مامان شما رو هم ان شالله 💕😍

چرا مامان من همه چیزو دو سایز بزرگتر میخرید برامون؟؟

پاسخ:
چرا مامان من همه چیز رو عین هم میخرید برامون؟ و چقددددر شاخدار شاکی بود از این قضیه

یعنی لباس عقدتون هم از مثلا پرده های پذیرایی بوده؟

پاسخ:
اینو خدایی نفهمیدم چرا گفت :/
اخه چرا اینو گفت؟!

مثلا خواستن دایی پایه ای باشن به اصطلاح ولی نمی دونستن که نبایستی بای لباس عقد یه دختر شوخی کنن.

پاسخ:
کاش من هیچی از اظهار نظر و شوخی در این موارد نگم و سکوت کنم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">