درخت بلوط

بایگانی

تیستو Vs تیستو

يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۹، ۰۶:۵۲ ب.ظ

    اون روز مهران، جوابِ آزمایش های خاله رو برام فرستاده بود که چک اش کنم، پشت سر آزمایشا هم یه فیلم فرستاده بود. باز کردم دیدم که فیلم از خودمه. یک هفته قبل از شروع قرنطینه رفته بودیم خونه ییلاقی و من توی حال خودم با اره افتاده بودم به جونِ یه شاخه ی بزرگ هیزم و بی توجه به همه جا واسه خودم اره میکردم.

حقیقتا خود درگیر ترینم.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۶
تیستو

نظرات  (۲)

از اینکه پزشک خانوادگی ِ بی جیره و مواجب منم شدی چه حسی داری:))

پاسخ:
بخدا خوشحال میشم کمکی از دستم بربیاد😘😍

خاطرات تصویری برای نوادگان

مامان بزرگتون اینجوری با خودش خلوت میکرده

پاسخ:
خیلی خوبه میپسندم :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">