درخت بلوط

بایگانی

در ستایش گویش مادری

جمعه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۲:۲۰ ق.ظ

   یک ضرب المثلی هم داریم که بخاطر اینکه از ادب مجلس خارج است، نمیتوانم اصل کلماتش را ذکر کنم. ولی معنی اش این است که: خودم بهتر میدادم دارم چکار میکنم. یا حتی یعنی: من بهتر میدادم یا تو؟

   این را گفتم که یک وقت نگویید گویش مادری تیستو اینا برای موقعیتی که آدم دارد یک غلطی میکند یا چیزی می گوید ولی بقیه بی خبر از همه جا هی اُرد بیخود می دهند،  ضرب المثل ندارد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۷
تیستو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">