درخت بلوط

بایگانی

زندگی روزمره تیستو

جمعه, ۱ مرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۴۳ ق.ظ

   برای به روزتر شدن کُت مشکی ام، ایده ی عوض کردن دکمه ها به ذهنم رسید. من مینویسم ایده، شما بخوانید مرض. برای عملی کردن این مرض هزار سال پیش رفتم بازار و بدون اینکه قیمت دکمه را بپرسم 12 تا دکمه با دوسایز متفاوت انتخاب کردم و خریدم. شد 56 هزار تومان! وقتی رسیدم خانه دیدم دکمه های کوچک خیلی کوچک اند و اصلا دوتا هم کم خریده ام. بعد هم جور نشد بروم بازار تا به امروز . رفتم و دکمه های کوچک را با دکمه های یک سایز بزرگتر عوض کردم و البته دوتا اضافه تر خریدم و 13 هزار تومان دیگر پول دادم! حالا آمده ام خانه و شروع کردم اول دکمه های بزرگ تر را دوختم و سریع رفتم توی آینه که ریخت جدید کت را توی تنم ببینم که دیدم شِت. دکمه های جدید بزرگ است و اصلا از جا دکمه ها رد نمی شود.

    کل کارهای من در زندگی به همین منوال است. سراسر شِت.

۰۰/۰۵/۰۱
تیستو