درخت بلوط

بایگانی

تیستو بدون روتوش

سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۰۲:۲۸ ب.ظ

     اصلا دوست ندارم چهره واقعی شما مجازی ها رو ببینم. چون همین چند تایی رو که دیدم بسیار خوشگل تر و جذاب تر از تصوراتم بودن و این اعتماد به نفس من رو تهدید میکنه.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۱۶
تیستو

نظرات  (۲)

ولی من دلم می خواد ببینمتاااا :)

پاسخ:
بخدا با اطمینان میگم بهت اصلا دلت نخواد! اصن یه وضعی😅
۱۸ آذر ۰۰ ، ۲۳:۱۲ تسنیم ‌‌

جدی؟ یعنی انقد همه رو زشت می‌بینید آیا؟ :))) حالا عیب نداره، منو اگه قسمتت بشه ببینی، قول میدم تصورتو خراب نکنم ^_^

من دوست ندارم ببینم، چون همه خیلی معمولی‌تر از تصورم هستن و کلا تو ذهن من همه خیلی حوری‌پری‌ان :)

پاسخ:
نههههه بد توضیح دادم
مثلا من معمولی معمولی ام. دماغم بزرگه بعد تازه همیشه هم جوش دارم. تاج ابروهامم یه طوریه ! خب ادم معمولی ها اینطورن ان دیگه. بعد عکسا رو که می بینم از این خبرا نیست. همه به صورت ناجوانمردانه ای خوشگل ان.
مطمینم اینجوری که میگی نیست و شما از خودشونی😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">