درخت بلوط

بایگانی

تیستو و هزاران غُر نزده

جمعه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۱:۴۵ ق.ظ

   سه گروه رو اعصاب می شناسم. اینایی که صبح جمعه پا می شن میرن کوه و اینایی که زیاد کتاب میخونن و اینایی که چند تا بچه دارن یه جوری بادی به غبغب می ندازن و میگن وای من هر هفته میرم کوه، وای من اینهمه کتاب میخونم، وای من چهارتا بچه دارم! انگار واسه ما رفتن کوه، واسه ما کتاب خوندن، واسه ما زاییدن. بابا هر کار کردی واسه خودت بوده، لذت هوای آزادش، تحول فکری اش ( اگر اتفاق افتاده باشه) و محبت و شیرینی فرزند و پدر/ مادر شدن ، همش واسه خودته! همش! هیچی اش رو ما نمیخوایم! 

    گیاهخوار ها که ارث پدرشون رو از ما طلب دارن رو فعلا کاری نداریم چون هر چقدر بخوایم چک بنویسیم واسشون، بدهی مون بهشون تسویه نمیشه. بلکه طلبکارن از ما، بدین علت که : ما دلمون نمیخواد پروتئین بخوریم، شما چرا می خورید؟

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۲۳
تیستو

نظرات  (۴)

امروز هوای کوه خیلی خوب بود😁😁😁😆

پاسخ:
😂
اصن اگر شماره کارت ندین من ناراحت میشم. شما به گردن ما حق دارین😂

والللا

پاسخ:
خیلی خوبه که همه موافقید😊
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

جمله جدید من که کمی هم بی ادبیه برای گروه سوم در جواب بعدی رو کی میارین؟

_: ان شاالله ** ****

اون گروه آخرم تا ارواح تمام دام و طیوری که گوشتشون رو به نیش کشیدیم، شب به خوابمون نیارن، ول کن نیستن.

پاسخ:
😂😂😂😂😂 جیزز ! بابا این خیلی شدید بوووود
۲۸ ارديبهشت ۰۱ ، ۲۳:۰۸ پلڪــــ شیشـہ اے

😂😂😂 

پاسخ:
😎😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">