درخت بلوط

بایگانی

Tissto, Last Update 29/07/1401

جمعه, ۲۹ مهر ۱۴۰۱، ۰۹:۲۴ ق.ظ

     پیشتر ها یک همسر، فرزند دختر، خواهر، لولی، خواهر زاده، برادر زاده، عروس، زن دایی، زن داداش، خواهر شوهر، دختر خاله، دختر عمه، دختر عمو، دختر دایی، پزشک و خانمِ همسایه اینجا می نوشت. من بعد با حفظ تمامی این سمت ها، یک عمه خانم در اینجا می نویسد.

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۲۹
تیستو

نظرات  (۱۰)

۲۹ مهر ۰۱ ، ۰۹:۴۳ أنارستان ...

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 مبارکاااااااااا باشه

(دستمال سرچوپی را برمیدارد..)

پاسخ:
کیلی لی لی لی لی لی لی لی🥳🥳🥳🥰🥰🥰😍😍😍
۲۹ مهر ۰۱ ، ۱۴:۲۶ پلڪــــ شیشـہ اے

وای نننننههههههههه

مباااااااااارررررکههههه

الهی

باورم نمیشه

یاس بچه دار شده؟

ووییی

پاسخ:
ارررررره🥰🥰🥰 خودمم باورم نمیشه حتی 😅😅😅
۲۹ مهر ۰۱ ، ۲۲:۱۰ رضا پیران

مبارکه مبارکه مبارکه. تبریک بگید.

منتظرم ببینم اسمش رو چی می‌ذارید!

پاسخ:
سلامت باشید ان شالله بسیار بسیار ممنونم. حتما،  بزرگوارید🙏🏻🌻

وای بهش فکر نکرده بودم اصلا🤔🤦🏻‍♀️

۰۱ آبان ۰۱ ، ۰۰:۰۵ پلڪــــ شیشـہ اے

:))) خررره پیر شدیم رفت ... (جمله صمیمانه یک اصفهانی در اوج هیجان)

واقعا باورم نمیشه

ان شاءالله که به دلخوشی و سلامتی ...

الان دنیا اومده یا توی راهه ^___^؟

پاسخ:
آرررررره من که قشنگ پیر پیر پیرم
اره بدنیا اومده. چهارشنبه دارم میرم بازدید میدانی 🥰😊

تبریک تبریک :)

ولی یه سوال، تازه اعلام وجود کرده یا چشمتون رو هم به جمالش منور فرموده؟ :)

پاسخ:
مرسی عزیزم 🥰😍 سلامت باشی❤️❤️❤️
بدنیا اومده و چشممون به جمال عکسش روشن شده ولی خودش رو ان شالله چهارشنبه میرم بازدید😎

ای جانم😍

یاس بچه دار میشه، شاخدار و تیستو عمه میشن، یومونچه پسرعمه، هدهد شوهر عمه، سوسن خانم مادربزرگ دوم. 

خانواده ی دوست داشتنی❤️

پاسخ:
یومونچه هر پی رفته چکش میکرده میومده اعلام میکرده که بچه حالش خوبه و من مواظبشم😍
عزیز دلی مهربون 😘😘😘 ول حق شوهرامون نبود شوهر عمه بشن😁🙄

۰۲ آبان ۰۱ ، ۱۴:۰۷ پلڪــــ شیشـہ اے

نه دکتر، جسارت نباشه

خودم و عرض کردم. :))

 

شما که اکسیر جوانی پوست و ... هم دستتونه. پیری مال ما معمولی هاست. :))

 

وای ننه. خیلی تبریک میگم. خدا حفظش کنه

پاسخ:
عزیزم ...  کاش میشد کله ی منو ببینی👩🏻‍🦳

زنده باشی عزیزم خدا شما و کوچولوتون رو حفظ کنه❤️

من اعتراف کنم یومونچه تا قبل از کامنت انارم برام دختر بود :))

پاسخ:
آفرین به من😎 چون خودم یه جوری می نوشتم که جنسیت نا مشخص باشه، وگرنه که شما کارت درسته❤️
۰۴ آبان ۰۱ ، ۰۰:۲۳ پلڪــــ شیشـہ اے

:* :*

پاسخ:
❤️

نفر دومی که بگه شوهرت ولت کرده رفته پا به عرصه گیتی نهاد، مبارکه😊

ان شاالله تا زبون باز کنه دیگه کنار هم باشین چشم به راه نباشی.

پاسخ:
سلامت باشی عزیزم❤️❤️❤️😅
مرسی از دعای قشنگت😥🤲🏻❤️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">