درخت بلوط

بایگانی

الان خوشحالین که کف دستتون نوشته ۱۸ یا ۱۱۱؟ آه ای آدم معمولی های بیچاره 😏 کف دست من نوشته شده ۴۱۱ !

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۲۱
تیستو

نظرات  (۸)

پیف کاری نداره که، تو با خودکار نوشتی ۴۱۱، من میرم با ماژیک می‌نویسم ۷۲۷۲!

پاسخ:
کی؟ من؟ من ننوشتم! خدا نوشته!


البته دکتر نمازی وسیله بوده.
۲۱ آبان ۰۱ ، ۲۱:۵۴ أنارستان ...

درخواست اثبات به سند تصویری.

پاسخ:
https://s6.uupload.ir/files/20221112_222329_y0zj.jpg


ای آدم معمولی های پلاستیکی 😏😎

اوففف، چقد بچه زیاد خواهی داشت!

هم بحران سی سالگی داشته‌ای، هم بحران چهل سالگی خواهی داشت. بعد چهل زندگیت راحت و آسوده است دخترم.

بقیه‌ی طالعتم اگه خواهانی، شماره کارت تقدیم کنم.

کف‌بین اعظم، تسنیم.

پاسخ:
چقد خوب دیدی برام 😊😍 ببین خونه توش نیست؟
۲۱ آبان ۰۱ ، ۲۳:۲۰ أنارستان ...

OMg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

پاسخ:
😎 یس دییِر 😁
۲۱ آبان ۰۱ ، ۲۳:۴۴ پلڪــــ شیشـہ اے

آخ آخ 

حدس زدم

 

ورد جادویی هری پاتری داره اون عدده😒😝😹

پاسخ:
اگر چپکی نگاهش کنیم شاید یکم صاعقه طور هم باشه حتی 😅
۲۲ آبان ۰۱ ، ۰۹:۴۹ خانم خوشبخت خانم خوشبخت

جالب بود

پاسخ:
🥰

اون مراحلش هنوز برام قفله. فعلا همین‌قدر بلدم :) ولی اینایی که گفتم راستکی بود ها :)))

پاسخ:
اره معلومه که راسته. بخدا هنوز توی بحران ۳۰ سالگی هستم!

یعنی بخیه ست؟ 🙃

چاقو زدی یا خوردی؟ 

پاسخ:
اره😁
چاقو خوردم! دکتر زد😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">