درخت بلوط

بایگانی

❤️ Yeah I am

يكشنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۰۹:۲۷ ب.ظ

"Dumbledore's man through and through, aren't you Potter?"
"Yeah I am," said Harry. "Glad we straightened that out.”
موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۲۹
تیستو

نظرات  (۹)

۲۹ آبان ۰۱ ، ۲۱:۴۳ أنارستان ...

بیعتامون رو آپدیت کنیم یا چی 😁😁

پاسخ:
اره 😅😂بدان زبان که تو دانی

۲۹ آبان ۰۱ ، ۲۳:۵۶ أنارستان ...

دیگه بعد این حرکت که شما زدی مگه یه دیوان حافظ بدم بیرون که برابری کنه😁😁

پاسخ:
😂😂😂 نمی دونی خودم چقد حال کردم😅

 مثل پل‌های بابل نیستی! 

من درکی از این طوری که تو "ایستاده" هستی  ندارم.... حتی نمیدونم کاش داشتم یا نداشتم.

پاسخ:
👏🏻👏🏻👏🏻😍❤️
۳۰ آبان ۰۱ ، ۱۲:۱۸ حالا با چه اسمی اینجا کامنت بذارم مِن بعد؟:))))

 

می تو...

ویدا اسلامیه ترجمه کرده بود به: نوکر سرسپرده...نمیدونستم انگلیسیش اینه!

 

 

پ.ن:

دقیق یادم نبود قبلا با چه اسمی اینجا کامنت میذاشتم برای همین تمام این مدت می‌خوندمت و کامنت نمیذاشتم ولی امروز از انتخاب به جات هیجان‌زده شدم

اسمم یه چیزی توی این مایه‌ها بود:)))))

پاسخ:
"حالا از این به بعد با چه اسمی اینجا کامنت بذارم؟خخخخ"
عزیزم😍
چقدر جات خالی بود! اسمت این بالایی بود😍❤️
باعث افتخاره همراهی شما 🥰


ویدا اسلامیه کلا جمله رو نابود کرده!

حالا تکلیفِ منِ هری‌پاتر ندیدهٔ نخونده چیه که نفهمیدم داستان از چه قراره؟!

 

+ جزو معدود آدم‌هایی هستی که ازت می‌ترسم :/ دلیلشم نمی‌دونم.

پاسخ:
توی داستان هری پاتر، یه مرد عاقل و شجاعی هست به اسم پروفسور دامبلدور که رهبری نیروهای خوب رو داره. اینجایی که من توی پست اوردم نخست وزیر میاد به هری پاتر پیشنهاد میده که بهشون بگه دامبلدور چیکار میکنه و خلاصه خبرکشی کنه براشون. ولی هری قبول نمیکنه. نخست وزیر هم حرصش میگیره با تحقیر بهش میگه: اینطور که معلومه تو کلا آدم دامبلدوری؟
هری هم میگه آره هستم! خوشحالم که این قضیه روشن شد.

+چرا آخه؟😂😂😂  ببین هیشکی از من حساب هم نمی بره حتی!

عااااا بسیار خوب متوجه شدم.

 

چمدونم 😆 من خودم از اونام از هیشکی حساب نمی‌برم!🚶🏻‍♀️و ازم حساب می‌برن. ولی از شوما چرا می‌ترسم نمی‌دونم والا 

پاسخ:
خیلی جالب رود برام😁 دستت درد نکنه خیلی مزه داد😍  اخه تا حالا هیشکی از من نترسیده بود😂😂😂

😂😂😂 خواهش می‌کنم.

پاسخ:
❤️😄
۱۰ آذر ۰۱ ، ۲۳:۰۲ حالا از این به بعد با چه اسمی اینجا کامنت بذارم؟خخخخ

چه خوشحالم که اسمم یادت بود و تازه گفتی جام هم خالی بوده! وااای! جام خالی بوده! [آیکن ذوق‌مرگی) :))) معمولا هیچ جا جام خالی نیست آخه:)))))

اصلا اون خخخخ آخر اسمم یادم نبود:)

 

آره اصطلاح انگلیسیش باحال بود هرچند من کلا از ویدا توی ترجمه این کتاب راضی ام چون جلد اولش رو توی همون بچگی با یه ترجمه متفرقه خوندم خیلی بد بود! 

 

الان خیلی هیجان‌زده و خوشحالم که دوباره داریم با هم ارتباط برقرار میکنیم...اینقدررر این چند وقت اتفاقای مختلف افتاده و اینا...انگار یه دوست صمیمی رو بعد چند سال دیدمش و میخوام خاطرات این چندسال رو براش تعریف کنم...هرچند که تمام این مدت اینجا رو می‌خوندم...ایموجی و استیکر اینجا نیست حال خودمو نشون بدم!

 

پاسخ:
عزیزی ❤️ کلی خوشحال میشم نظرات و پیام هات رو میخونم 🌻💕

اره قبول دارم ویدا اسلامیه در کل ترجمه اش از همه بهتر بود. به قول خاله ام خیر الموجودین بود😄
 
بیاااااا بگو برامووووون، کلی محبت داری❤️❤️❤️
شکلک به سبک بلاگفا: [ذوق مرگگگگگگ]
۱۵ آذر ۰۱ ، ۲۱:۴۶ حاج‌خانوم ⠀

سلام

Me too

 

پاسخ:
سلام
فدای شمااااا❤️❤️❤️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">