درخت بلوط

بایگانی

تیستو مرض دارد

شنبه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۲:۵۰ ق.ظ

  اگر متاهلید و براتون خواستگار اومد، بدو بدو برید واسه شوهرتون تعریف کنید. خیلیییی دوس دارن! 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۲۹
تیستو

نظرات  (۱۰)

:)))

پاسخ:
😂

😂😂

پاسخ:
😂😎
۲۹ بهمن ۰۱ ، ۰۲:۴۹ پلڪــــ شیشـہ اے

:)))

خیلی، خیلی :)))

پاسخ:
😂
۲۹ بهمن ۰۱ ، ۰۳:۲۰ حدیث ملاحسینی

مجردم فعلا، ولی مرسی که یادم دادی! در زمان مناسب این کارو می‌کنم.

پاسخ:
اصلا بهش نگی امتیاز این مرحله رو از دست میدی 😂

لازمه که تو کامنت منم تایید کنم منظورت اینه که نگین. 

 

منم همونم که بدو بدو گفتم 

پاسخ:
بله بله  بچه های توی خونه، شماها نگید.
ولی من اینقدر مرض دارم که بازم میگم 😂

😂😂

 ممکنه با نگاه خیره به افق هم خاتمه پیدا کنه در حالت خوشبینانه ولی ممکنه هم کلا ول کنه بره.😅

پاسخ:
حالا کجا بره؟ مگه چقدر هستش که بخواد بره؟ حرص میخوره فقط 😈😅

[شوهر را به جایگاه شهود فرا می‌خواند]

پاسخ:
هنوز به افق خیره شده 😅

زن‌عموی من خیلی این تجربه رو داشته، خخخ مخصوصاً وقتی با دو تا دخترش می‌رفت بیرون.

پاسخ:
اوه خوش به حالشون😃😃😃
از لحاظ baby face بودن البته.

الانم که دخترهاش ۲۹ و ۲۷ ساله هستن، خودش خیلی کم‌سن و گوگولی نشون میده، علی رغم رنج‌های فراوان و آزردگی که چهره‌اش گاهی نشون میده.

پاسخ:
الهی! 💔خدا حفظشون کنه❤️🤲🏻
بعضی وقتها بعضی آدمها توی زندگی رنج هایی کشیدن که آدم فکرشو نمیکنه. یهو یه جایی با یه جمله ای اشاره میکنن به این زخم هاشون و آدم می مونه چه عکس العملی نشون بده.

ممنوونم🧡

دقیقاً... 

پاسخ:
❤️🌻

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">