درخت بلوط

بایگانی

تیستو شما را یاری می کند تا بهتر شوهر داری کنید

سه شنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۱، ۰۸:۵۳ ب.ظ

   اگر روزی روزگاری یه لحافی از دو سال پیش تا حالا ته کمد مونده و هی هر ماه قرار بوده بره خشک شویی و نرفته، و تازه امروز به یاری خدا توسط جناب تحویل خشک شویی شده، عصبانی شدن نداره که، قسمت بوده. قدر شوهرتو بدون. وقتی رسید خونه براش موزیک بذار. بهش بگو: خسته نباشی دلاور، خدا قوت قهرمان.

اینم خیلییییی دوست دارن.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۰۲
تیستو

نظرات  (۵)

۰۲ اسفند ۰۱ ، ۲۱:۳۲ أنارستان ...

منم این آهنگو سیو دارم و در دستاورد های اتمی خانواده پلی میکنم🤣🤣🤣

پاسخ:
احسنتتتت!
من چرا زودتر باهات بیعت نمیکنم آخه😂😍
۰۲ اسفند ۰۱ ، ۲۲:۳۷ استیص‍ ‍آل

چرا این ۹۹ ه بغل رند نمیشه؟ :/

پاسخ:
همینو بگووووو🙄🤐

خبر ندارن هوایپما چارتر کردم، هتل اوکی شده، منتظرم مسافر صدمی اوکی بشه بریم کیش! [تور خود را پهن می کند]
۰۳ اسفند ۰۱ ، ۰۲:۱۴ پلڪــــ شیشـہ اے

:)) با تیستو شوهر خود را عاشق خود کنید. فور اور :))

اوری بادی لیسن تو تیستو اند ریپوت افتر یو :))

 

وای حالا ما که بعد دو سال لحاف مون نرفت خشک شویی و با طفل صغیر پیاده ورداشتیم خیلی خانوم خودمون بردیمش خشک شویی، چه آهنگی باید بذاریم برای جناب شون؟ شعار افتخار آمیزمون چی باشه؟ :))

 

پاسخ:
😂😎تیستو ایز مخلص شما
شما باید برا خودت ای پهلوان ایران بذاری! هر لحظه هر دقیقه هر ساعت! والا بخدا

ولی بنده بعنوان فرزند یک بابای تنبل توصیه میکنم دیگه این کار رو نکنی. بابای من عادت کرده دیگه و خدا رو شکر میکنم که مامانم وبلاگ نداره. وگرنه هر دقیقه پست میذاشت "سوسن خانم و زباله های بیرون برده نشده" "سوسن خانم‌ و ترازوی گوشه ی پذیرایی" " سوسن خانم و شیر آب خراب شده ی سینک"

جکشو نشنیدی؟

خانم های محترم! وقتی کاری رو به شوهرتون میسپارید، دیگه لازم نیست هر شش ماه یکبار بهش یادآوری کنید😔🤣

پاسخ:
😂😂😂 دقیقا . بعد کلا میگن نگفتی؟ کو؟ کی گفتی اصن؟
بعد من اون میم ام که بچهه یه چمدون میاره با خودش. با مدرک های بسیار در مقام شهود حاضر میشم😊

دوباره فصل خانه تکانی شد و روابط حسنه ی مادر_فرزندی، زن و شوهری، داره به ناحسنه تبدیل میشه😂

پاسخ:
😂
البته من اعتقادی به خونه تکونی ندارم! ما خودمون "ولش کن حالا بعدا میشوریمش مذگان" داریم

که بهو دو ساااال میگذره 🤦🏻‍♀️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">