درخت بلوط

بایگانی

تیستو تک پر

پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۹ ق.ظ

   یه پیمان نامه ی عدم افشا بین من و یاس منعقد شده بود که همین دیروز دادم موریانه خوردش. جلوی چشم های خودم. بعد یه مرغ آوردم موریانه ها رو دونه دونه خورد. بعد هم تصادفی با ماشین محکم زدم به مُرغه.

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۱۵
تیستو

نظرات  (۶)

دشمنی‌تون مستدام قشنگای من.

😁😁😁

پاسخ:
😂😂😂
بدو برو اسم گروه رو تغییر بده به "خاورمیانه"
۱۵ تیر ۰۲ ، ۱۳:۴۴ آقای فِلینت

حق ـش بود !

پاسخ:
شاید حتی کمتر از حقش !

😬😬😬 چی‌شد حالا؟ 

مرغه درخواست کروکی نداده به پلیس؟

پاسخ:
نه. بعدش مرغ و ماشین رو باهم آتیش زدم!

صبر کنید قلم و کاغذ بیارم...

لطفا بفرمایید چی شد که اینطوری شد؟

بند پنجم از مفاد این پیمان نامه به شخص خاصی اشاره دارد؟

😂😂😂

پاسخ:
خب .. اینطوری شد که ... بذار پست اش کنم.
نه کلا قرار داد بسته بودیم به کسی نگو ها روبهم بگیم. سورپرایز ها و دراماهای خانوادگی. فقط یه تبصره داشت. اینکه اون چیزی که گفتن به کسی نگیم، مساله ی شخصی فرد گوینده باشه.

ای بابا چه جنایت عظمایی رقم خورده!

پاسخ:
خیلی خیلیییی

به نام خدا

یک عدد فضول هستم که دلش میخواد مفاد قرارداد رو بدونه😁

پاسخ:
گفتم دیگه‌ کلا همه چی رو بهم بگیم، هر چی رو گفتن نگید رو هم بهم بگیم. هر چی رو گفتن اختصاصی فلانی نفهمه یا سورپرایز یا هر چی، اونم بگیم. فقط اگر این راز در مورد مساله شخصی گوینده باشه به اشتراک گذاشته نمیشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">