درخت بلوط

بایگانی

من از بیگانگان هرگز ننالم

جمعه, ۱۶ تیر ۱۴۰۲، ۰۵:۵۵ ب.ظ

  اینطوری شد که میم مساله A رو برام تعریف کرد و تاکید کرد به کسی نگیا، به من گفتن بهت نگم، به یاس هم گفتن به کسی نگه. منم عصبانی زنگ زدم به یاس، بی مقدمه بهش گفتم سگ تو پیمان نامه مون.

  چی جواب داده باشه خوبه؟ گفت چون قضیه B رو براتون نگفتم؟

آره قضیه ی B رو هم، میم ازم قایم کرده بود.

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۱۶
تیستو

نظرات  (۲)

برادران! خواهران! توطئه در کار است

حق داشتی... خوب کردی... به شوهرم بگن ، به من نه...اونم کیا؟ از خانوادا خودم!!!!!

😂😂😂😂

پاسخ:
ممنون که درکم میکنی!
بعد اخه قایم کردن برا چی؟! مثلا حالا فهمیدم چه غلطی میخوام بکنم مثلا؟

اینقدر که من پیگیر این ماجرام، فوضول جهنم پیگیر مسایل مربوط به جهنم نبوده هرگز. 😆😆😆

پاسخ:
😂 تازه خود قضیه پشم ریزونه. فعلا ببینم چی میشه گفتنش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">