درخت بلوط

بایگانی

You can Run, But you can't Hide

دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۱ ق.ظ

    دیگه آدم بزرگ شدم رفته. هیچ جوری نمیتونم از زیرش در برم. عمه که شدم، اون هیچ. وام هم گرفتم‌. یه بارم رفتم وسایل یه خانمی که دیگه نمیخواست با همسرش زندگی کنه رو جمع کردم و براش بردم. تازه اینا همه هیچ، یه شلوار میم که سر زانوش پاره شده بود رو کوتاه کردم و تبدیلش کردم به شلوارک.

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۱۹
تیستو

نظرات  (۸)

تبریک میگم.

پاسخ:
سپاس😅 شلوارکه اینقده خوب شده
۱۹ تیر ۰۲ ، ۱۳:۰۹ أنارستان ...

اون شلوارکه اصل کاری بود که محقق شد...👌

پاسخ:
بگو که حقم بیشتر از ۱۴ تا سکه اس
۱۹ تیر ۰۲ ، ۱۴:۰۴ آقای سه نقطه

کاش لااقل بزرگ که میشیم قاطی اخلاقیات آدم بزرگا نشیم

پاسخ:
واقعا واقعا
۱۹ تیر ۰۲ ، ۱۵:۱۴ پلڪــــ شیشـہ اے

دمتون گرم :))

منم هرموقع دخترم بغلمه و دوتایی مون رو تو آینه میبینم، به خودم میگم کی این قدر بزرگ شدم؟ کی مامان شدم؟ کی این قدری شدی فسقلی؟

پاسخ:
عزیزم ..‌‌
دقیقا ادم شوکه میشه... یادم میاد یه روزی آرزو داشتم یومونچه از پشت تلفن یه صدایی در بیاره من کیف کنم. الان که باهن حرف میزنیم همش با خودم میگم واقعا اینقدر زود گذشت؟
۱۹ تیر ۰۲ ، ۲۱:۳۳ پلڪــــ شیشـہ اے

وای ولی دمتون گرم

من هنوز تو کف اون شلوارکم

پاسخ:
خودمم خیلی راضی ام
منتهی میم خیلی راضی نیست قضیه شلوارکش جهانی شده😅

دیگه وقتته تیستو :)

پاسخ:
حتی میشه گفت گذشته😅

پاچه‌ش براتون بچرخه!🤣🤝

پاسخ:
فدا مدا😂

خواهرم دخترمو نشون میده بهم و میگه اون چیه؟😂

اشاره به اینکه ۶ سال پیش دو وجبم نبود

پاسخ:
الهی الهی 
یهویی ادم به خودش میاد می بینه اینقدر بزرگ شدن که داریم باهاشون درد و دل میکنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">