درخت بلوط

بایگانی

به تیستوی بیچاره کمک کنید

جمعه, ۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۰۵:۴۸ ب.ظ

سلام عزیزان کادو واسه دو تا پسر بچه ی ۱۴ ساله و ۱۱ ساله و یه دختر ۱۶ ساله چه چیزی به ذهنتون میرسه؟

فقط کتاب نباشه، چون سخته انتخاب آخرمه.

ماگ هم نباشه چون خودم دارم میگردم.

خوراکی هم نباشه، چون یه بار خریدم براشون، همین ۱۴ سالهه حساسیت شدید داد تا ۳ روز کورتون بهش می دادیم که باد کله اش بخوابه.

سعی کنید لوازم تحریر هم نباشه😅 حالا اگر سعی کردین و موفق نشدین حداقل بگید که چه لوازم تحریری باشه.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۳۰
تیستو

نظرات  (۱۱)

۳۰ تیر ۰۲ ، ۱۷:۵۴ أنارستان ...

توپ بسکتبال- توپ فوتبال- بدمینتون

کلاه با مارک یا طرح خاص مورد علاقه شون.

تیشرت

ساعت/ تراش رومیزی/کالیمبا/سازدهنی (البته به بودجه هم بستگی داره)

دفتر خاطرات یا پلنر واسه بزرگتره.

کیف پول- گل سر

...

اگه داده های بیشتری داشته باشیم نظر دادن راحت تره😬

 

پاسخ:
وای کلی مرسی 
بازم چیزی یادت اومد بگو 
باورت میشه همینو که میدونستم گفتم؟ حتی نمیدونم رنگ مورد علاقه شون چی هست!
فقط میدونم بزرگه کاغذ کاهی دوس داره😂
۳۱ تیر ۰۲ ، ۰۰:۰۹ أنارستان ...

با توجه به اطلاعات دریافتی یک سری دفتر هستن با کاغذ کاهی، هم نقاشیش هست و هم خط دار، شاید اونم بد نباشه.

من یه سری علاقه مندی های خودمو مینویسم شاید به کار اومد:

چراغ مطالعه- بازی های فکری سطح بالا مثل پازل- آبرنگ- دستبند جنس سنگ ماه تولد یا گردن آویزش- کوله پشتی- قلمدان- عینک آفتابی- جوراب با طرح های خاص- کلاسور- جعبه موسیقی-کیف یا کاور گوشی 

و ...

پاسخ:
واسه بزرگه همون کیف رو سفارش دادم.
بازم یه ۱۵ ساله دارم واسه کادو حالا دارم روی اون فکر میکنم🤦🏻‍♀️ جوراب فکر کنم خیلی خوشش بیاد یا کلاسور

خیلی خیلی ممنون واقعا دیدم باز شد
۳۱ تیر ۰۲ ، ۰۰:۱۳ استیص‍ ‍آل

ساعت دیجیتال

پک گلسر

 کیف کمری

اسپیکر

صندل مکرومه 

قمقمه و تراول ماگ

پاسخ:
وای ساعت دیجیتال خیلی خوبه ولی گرونه😭
باید بپرسم ببینم ارزون ترینش چقدره


کلی مرسی عزیزم خیلی ممنون
۳۱ تیر ۰۲ ، ۰۲:۰۰ پلڪــــ شیشـہ اے

جدیدا هدیه ها یه مجموعه‍ است

شامل چندتا مورد کوچک و همرنگ و هماهنگ کنار هم

مثلا برای دخةر: اسکرانچی، بالم لب، یه دفترچه یادداشت جینگول

کلیپس مو، کرم مرطوب کننده، بالم لب، سر کلیدی

این موارد داخل جعبه شامل اینها هم میتونن باشن: جوراب رنگی، زیور آلات بدلی، محصولات مراقبتی پوست(ماسک صورت، شوینده صورت، اسکراب، فیس واش)

بعد باید رنگ اینها و پولیش داخل جعبه هم ست باشه و هارمونی داشته باشه.

 

 

برای پسر ها

اون مجموعه شامل: ماشین فلزی کوچک، سر کلیدی، کمربند، 

یه اسباب بازی کوچیک تو مایه های اون ماشین، جوراب، کیف پول

عطر یا ادکلن کوچولو، سر کلیدی، مام

تیشرت، جوراب

 

:))

این بود چیزایی که توی ذهنم بود

اون ماگ یا لوازم تحریر هم میتونه جزء اینا باشه

پاسخ:
اون ست بهداشتی خیلی خوبه برای دو مورد دیگه که دارم واسه کادو داد. ۱۹ ساله و ۱۵ ساله

اخه میدونی دیگه وقتی بخرم برا ۳ تاشون بده برا بقیه نخرم 😂


کلی مرسی عزیزم خیلی لطف کردی
۳۱ تیر ۰۲ ، ۰۸:۳۱ خانم خوشبخت خانم خوشبخت

برای پسرا که ساعت خوبه، فک میکنم خوشحالشون کنه.

یا هدفون بلوتوث،

 

من بودم با اینا خوشحال میشدم.

 

دخترا که چیزی که خوشحالشون کنه خیلی زیاده.

لباس شال روسری 

پاسخ:
وای اره ساعت اگر بشه بگیرم عالیه 

کلی مرسی عزیزم خیلی لطف کزدی

لطفا پست رو سیو نگه دار خانم دکتر، ما هم استفاده کنیم.

دوستان تا دستتون به کیبورده برای پسر بیست و چند ساله و 18 ساله هم پیشنهاد بدید.

(ستاد سواستفاده از پست مردم:)  )

پاسخ:
ببین من خودم هنوز
یه ۱۹ ساله پسر
یه ۱۶ ساله پسر
یه ۲۴ ساله پسر
یه ۱۷ ساله پسر
یه ۱۹ ساله دختر
و یه ۱۵ ساله دختر دیگه واسه کادو خریدن دارم!  فعلا فعلنا پست و یاری شما رو لازم دارم!

جدا از اینکه هنوز کادوی این دوتا پسر اولیه که توی پست گفتم اوکی نشده😭

سلام 

سیتو باکس :)

هم می‌تونه هیجان انگیز باشه، هم آیتم ها رو خودشون می خرن.

اطلاعات تکمیلی توی پیج و سایت خودشون. با سرچ میاد.

citobox

پاسخ:
سلام :)
چه جالب! و چه عجیب! اصلا نشنیده بودم. بعد تا حالا تجربه ای داشتین ازش؟


وای بعد اون سفارش لاکسیتیو چیه دیگه😅 چه اسمیه اخه
۰۴ مرداد ۰۲ ، ۱۳:۵۱ أنارستان ...

بده بپرسم بالاخره چی گرفتی؟😶😶😶

پاسخ:
نه عزیزم اتفاقا خودم میخواستم بگم:
یه کیف که ایشون باشه به قیمت ۲۱۹
 https://aldogallery.ir/product/%da%a9%db%8c%d9%81-%d8%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%be%d8%aa%d9%88%d8%b3/
 یه بازی فکری به اسم فیت بال  به قیمت ۲۸۵ که حالا که سرچ کردم دیدم گویا گرون خریدم
دوتا دفتر ۸۰ برگ سیمی برند پاپکو هر کدوم به قیمت ۷۷
۰۴ مرداد ۰۲ ، ۱۷:۱۷ أنارستان ...

چقدر خوبه این کیفه😃😃

دنبال کیف سبز بودم واسه ته تغاری، چشممو گرفت 😅

آقا بازم از این پستا بذار خیلی خوبن😍🥰😁

پاسخ:
اگر خواستی عکس از نزدیکش برات میفرستم. بگو چه رنگی خریدم😍  یاسی روشن🥰
بابا شما راه نمیدین وگرنه پیج میج زیاد دارم برا خرید😅
۱۵ مرداد ۰۲ ، ۲۲:۴۰ أنارستان ...

راه میدم 😁😁

اتفاقا خیلی وقتا از فالویینگای پیجت فروشگاه های لباس رو دنبال میکنم 🤭🤭😅😅

پاسخ:
آفرین آفرین خیلی کار خوبی میکنی😂

ببخشید شاید دیر باشه دیگه ولی بله سفارش داشتم از سیتو باکس سه بار و هر سه بار راضی کننده بوده برای فرد متولد 😁

اون لاکسیتو خیلی لاکچری بازیه که من تجربه نکردم 😁

پاسخ:
چه جالب! من فکر نکنم دلش رو داشته باشم برای کسی امتحان کنم! ولی برای خودم شاید :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">