درخت بلوط

بایگانی

چاه باشید

چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸ ب.ظ

   گاهی پیش میاد که توی صحبت هام با خانواده، وقتی خودم رو با کسی مقایسه میکنم (بله آگاهم که کار خوبی نیست)، فوری اونا داشتن همسرم رو پیش میکشن. مثلا میگم فلانی وضع مالی اش چطوره من چطورم؟ میگن ولی تو میم رو داری. میگم فلانی کروموزوم طلایی داره می بینی چه همه درکش میکنن و تحویلش میگیرن؟ میگن ولی تو میم رو داری. میگم فلانی چه رشته/دانشگاهی قبول شده! میگن ولی تو میم رو داری! خلاصه هر چی بگم، میگن میم! انگار من میخوام کل زندگی ام رو با فلانی ها و بهمانی ها تاخت بزنم! خرم مگه؟

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۲/۰۵/۱۸
تیستو

نظرات  (۴)

بعضیا فکر میکنن شوهر کنی دیگه نیاز نیست درمورد موفقیت شخصیت تلاش کنی و اون شخص میشه همه چی! وقتی هم کسی ازدواج میکنه فکر میکنن به چه افتخاری دست پیدا کردن

پاسخ:
حالا قسمت دوم حرفت - توی خانواده من البته - براشون مطرح نیست، ولی دقیقا قسمت اول رو زدی توی خال. و کلا همه چیز رو پای زندگی مشترک میذارن. هر نارضایتی رو برخواسته از مقوله ازدواج میدونن. در صورتی که خیلی از این چیزایی که حرفش رو زدم اصلا هیچ ربطی به ازدواج نداره!

نه متاسفانه اینجا برای برخی ها ازدواج کردن مساوی با به دست آوردن مدال طلای المپیکه 🗿

پاسخ:
حالا ما هم که میگم اینطوری نیست، اکثریت اعضای خانواده مون رو میگم. وگرنه که کاملللل می فهمم چی میگی🤦🏻‍♀️
۱۸ مرداد ۰۲ ، ۱۴:۱۳ أنارستان ...

فکر کنم خانم والده ما هم بیصبرانه منتظره که این امر تحقق پیدا کنه تا برای هر بالا و پایین زندگی از جمله : ولی تو ... رو داری استفاده کنه 😁

اصلا از تو چشاش میخووووونم

پاسخ:
اره با این چیزهایی که شنیدم بسیااااار محتمله 😂 خدا صبرت بده

حالا بچه دارم بشی، اونم اضافه میکنن. ببین فلانی تنهاست، سر پیری باید تنهایی زندکی کنه. حالا صد بار توضیح بده بابا من حرفم چیز دیگه ایه.

چند روز پیش داشتم با دایی بزرگم حرف میزدم، بعد یهو گفت ولی شاید مثل شوهرت دو نفر تو ایران باشه. فکر کنم اون یکی همسر شماست‌،چقدر ما خوش شانسیم😂

یعنی اونقدری که فک و فامیلم حساب باز کردن روش،من نه😅

پاسخ:
الهییییی😂
اره خاله اینای منم میگن. میگن دیگه کسی مث میم و حدحد و یاس نیست که. تموم شد! دیگه هم پیدا نمیشه😂😂😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">