درخت بلوط

بایگانی

کاش عمر اینقدر زود نگذرد

دوشنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۰۸ ق.ظ

اینو یادتونه؟

هیچی. میخواستم بگم دکترا قبول شد.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۲/۰۶/۰۶
تیستو

نظرات  (۷)

۰۷ شهریور ۰۲ ، ۰۰:۱۹ پلڪــــ شیشـہ اے

هعی خواهر

این پیر شدن ما رو هعی به رخ مون نکش

همون موقع که خبر عمه شدنت رو دادی، فهمیدم چه قدر پیر شدم رفت. 

 😂😂😂✋

آقا ولی خیلییییییییییی مبارکه. تبریک جانانه. چه کیفی میده دیدن مراتب ترقی داداش کوچیکه

پاسخ:
خوبه باهم پیر شدیم دیگه
ولی بازم من از شماها پیرترم🤦🏻‍♀️

قربونتون برم عزیزم
با آرزوی های خوب برای شما و خانواده گلتون❤️❤️❤️

اصلا خیلی وحشتناکه...سرعتش رو میگم 

پاسخ:
اینقد که نمیتونم دقیقا ببینم چی شد چی نشد!

حتی با اینکه «یک سال زود فرستادینش مدرسه»؟ XD

پاسخ:
ارررره😂😂😂
 حالا بذار شب دفاع ارشدش اگر پیام نداد همینو بگه😅 توی موقعیت های اضطراری یادش می افته
۱۱ شهریور ۰۲ ، ۱۶:۱۸ پلڪــــ شیشـہ اے

زنده و سلامت باشید عزیزم

ممنووووون ممنووووون

خانواده ما الان در یک پیچ تاریخی طولانی با ابرهای سیاه قرار داره، دعا کنید برامون. خیلییییی التماس دعا

 

 

راستی دکتر. شما که این قدر طنازید و فرهیخته، فیلم دلچسب و خوب و حال خوب کن معرفی کنید. 

پاسخ:
ان شالله مشکلات تموم میشه! فقط صبر کنین. همه خانواده ها واسه خودشون داستان دارن! همه شوووون! یه وقت فکر نکنین خدا باهاتون لج افتاده


فدایی داری شما من که قطعا این همه نیستم و لزف شماس که اینقده منو خوب میبینی
Marvelous mrs Maisle
Freinds
Big bang theory  هم بد نیست ولی چون کوتاهه روزی چند تا میتونین ببینین
Modern family اینم همینطور بد نیست خوبه
بذار فکر کنم بازم یادم بیاد
 
۱۸ شهریور ۰۲ ، ۰۱:۰۳ پلڪــــ شیشـہ اے

نه خواهر. ما مال این فکرا نیستیم. :)) غلط بکنیم. 

هووووف 

از وقتی کرونا اومد، هر کسی به یه صورتی درگیره. دیگه از پارسال و بعد اغتشاشات که دیگه واویلاست :))

ما چشم دوختیم به آسمون ببینیم تهش خوش قصه ان شاالله کی قراره برسه

البته ناشکری نباید بکنیم. ممکن بود بدتر از اینا بشه.

پاسخ:
ایشالا تموم میشه زودی ... بعد مشکلات جدید میاد میایم پیش هم میگیم صد رحمت به قبلی 😅
۱۸ شهریور ۰۲ ، ۰۱:۰۵ پلڪــــ شیشـہ اے

دکتر شما چه جوری شیراز دووم میارید؟

بهار اومدیم شیراز، از شدت ازدحام آدمای کپی شده اینستاگرامی تهوع گرفتیم. واقعا کوفتمون شد به معنای واقعی کلمه :)) فقط بعد خروج از شیراز، آبشار مارگون و اطرافش بهمون یه صفایی داد.

پاسخ:
البته کلا همه جا همینطوریه و شیراز شدید تر.بعد اون جاهایی که گردشگر ها میرن یکم بیشتر یه طوریه. بعد اینجایی که خونه ی من هست دیگه سلطااااانه 🤦🏻‍♀️

چطور دووم میارم؟ راستش رو بخواین من خیلی بیرون نمیرم‌. خیلیییی کم. اهل بازار گردی که هیچ وقت نبودم مگر برای خرید چیزی اونم از دو سه تا فروشگاه مشخص. نه که بگم بده‌. بلد نیستم اصلا. از یه خورده قبل از کرونا هم ۹۰ درصد خریدهام اینترنتی شد. بیرون رفتن ازم انرژی میگیره.
صادقانه بگم من یه ظرفیتی دارم برای توی شلوغی بودن. اونم محدوده و تا ظهر تموم میشه. لذا از ظهر تا شب دوس دارم از انسانها دور باشم.
۲۰ شهریور ۰۲ ، ۰۱:۱۶ پلڪــــ شیشـہ اے

اووف ... شرایط غیر قابل تحملیه

اصلا حالم از عکس گرفتن بهم میخورد من که این قدر عکس دوست دارم. :)) 

خدااااقوت

 

حق دارید. کار شما تماما سر و کله زدن با افراده.

پاسخ:
 قشنگ می فهمم چی میگی ❤️

واقعا احتیاج دارم حق بهم داده بشه🥰😄 خیلیییی مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">