درخت بلوط

بایگانی

بیشتر بدانید

پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶ ق.ظ

تبلیغات ایتا روحم رو آزار می ده‌.

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۲/۰۶/۰۹
تیستو

نظرات  (۶)

دیگه به اقاییت حرفای تکراری نزن 😍

پاسخ:
یا
عروسمون بلا گرفته ۱۸ سالشه ولی یه سفره می اندازه که ما خواهر شوهرا انگشت به دهن موندیم ...۱🤦🏻‍♀️
۰۹ شهریور ۰۲ ، ۱۲:۵۳ همطاف یلنیـــز

سلام

و

تبلیغات تلویزیونی "سرای ایرانی" روح و روان منو.:(

پاسخ:
دیگه خیلی رفته روی اعصاب
مثل بایا بودا
۱۰ شهریور ۰۲ ، ۰۵:۱۸ یک دختر شیعه

ناچارا عادت میکنی😑🥴

پاسخ:
آدم احساس میکنه چقدر شعور مخاطب رو پایین فرض کردن

من با "شهر لوازم خانگی" کهیر میزنم :|

پاسخ:
من همچین حسی رو با "عالیس" داشتم.
شهر لوازم خانگی که پخش میشه ما فقط یه نگاه بهم میکنیم میگیم خدا میدونه چقد سرمایه پشتش خوابیده! هر باااار هر باااار

تاحالا سابقه نداشته پیامهای تبلیغاتی رو بخونم 👀 

نهایتا به عکسش نگاه کردم ببینم موضوعش چیه 👀 

برم بخونم 👀

پاسخ:
اخه بعضی هاش مثل پیام عادیه بعدش معلوم میشه تبلیغیه
خیلی سمی ان. همش جاری و خواهر شوهری🤦🏻‍♀️
۱۲ شهریور ۰۲ ، ۰۸:۰۱ خانم خوشبخت خانم خوشبخت

دقیقا مث من....

اگه میخوای چش و چار جاری رو در بیاری بیا تو کانال/ :/

 

انگار کار و زندگی نداریم و همه چیزی که برامون مهمه خانواده شوهرن :/

 

منم میخوام خودمو خفه کنم وقتی اینطور تبلیغ هایی میبینم.

پاسخ:
دقیقا
انگار از صبح از خواب بیدار میشیم به قصد چش و چار دراوردن از بقیه! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">