درخت بلوط

بایگانی

زیر قشر خاکستری تیستو چه می گذرد؟

جمعه, ۲۴ شهریور ۱۴۰۲، ۰۱:۲۳ ب.ظ

واقعا چی کار میکنید که اینقدر خونه هاتون تمیزه؟ اونم همیشه؟ دیشب رفتیم مراسم ختم خونه ی یکی از فامیلا و از دیشب در شگفتم که چطور توی شرایط مراسم ختم که برو و بیا هست و از هر گوشه ای چند تا بچه ای فواره میزنه بیرون، حتی یه پرز روی فرش این خونه نیست؟!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۲/۰۶/۲۴
تیستو

نظرات  (۴)

۲۴ شهریور ۰۲ ، ۱۳:۳۷ امیررضا زرندی

این هنر واقعی بانویی هستش که اون خونه رو مدیریت می‌کنه...

و به شدت هم قابل تحسینن اینجور آدما

پاسخ:
واقعا واقعا قابل تحسینه!
همه چیز سر جای خودش، یه وسیله جای بیخود نبود، شیک نبود، معمولی ولی تمییییز

بعصی خونه ها انگار از عمق و برای همیشه تمیزن 

من که هربار خونه رو تمیز کنم ،پسرم میگه مگه مهمون داره میاد

اینقدر بی اعتبار هستم در تمیزکردن خونه

پاسخ:
به جرات میتونم بگم اگر فرش ها رو جا به جا میکردیم بازم اشغالی اون زیر میرا نبود!

😄 من همیشه در حال تمیز کردنم و همیشه انگار خونه نیس، طویله اس 🤦🏻‍♀️

یکی از ترس هام اینه که بمیرم بعد بیان خونه م دنبال وصیت نامه م، ببینن چقد کابینتا و کمدهام شلوغه :| تمام ظاهرسازی های عمرم به باد میره

 

پ.ن: خدا رحمت کنه فامیلتونو

پاسخ:
سلامت باشید عزیزم خدا عزیزانتون رو براتون نگه داره💕

بعضی وقتا که میریم مسافرت اختصاصی دعا میکنم حتی! که خدایا سالم منو برگردون، راضی نباش من بمیرم و فامیلا بیان این خونه رو ببینن🫣
۲۶ شهریور ۰۲ ، ۰۸:۵۹ خانم خوشبخت خانم خوشبخت

قبل رفتن شما تمیز کردن

پاسخ:
نه اصلا شلوغ شلوغ بود خونه، و پر بچه! حتی یه پرز دستمال کاغذی روی فرش یا مبل نبود.

از این خونه ها بود که از بیخ تمیزن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">