درخت بلوط

بایگانی

عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۶ ق.ظ

     این چند روز عصبانی بودم. خیلی زیاد. حالا ولی دوباره برگشته ام به مسلمانی. تسلیم محض. باشد که ان شالله رحم کند و از این به بعد چپ و راست حکمتش را با سیلی به گوشمان نزند.

   حالا با خودم گفتم شاید شما هم دوست داشته باشید برای این ۸ بزرگتری که از دست داده ایم ختم قرآن بگیریم.

    اگر دوست داشتید سهیم باشید، جزء انتخابی تان را برایم کامنت کنید. بسم الله:

جزء ۱ شبگرد

جزء ۲ شبگرد
جزء ۳ تیستو

جزء ۴ انارستان

جزء ۵ یاس

جزء ۶ نیل

جزء ۷ فاطمه

جزء ۸  بهار

جزء ۹ زهرا

جزء ۱۰ زهرا

جزء ۱۱ بشرا

جزء ۱۲ فاطمه

جزء ۱۳ دایی

جزء ۱۴ نرجس

جزء ۱۵ تیستو

جزء ۱۶ تیستو

جزء ۱۷ تسنیم

جزء ۱۸ zahra

جزء ۱۹ zahra

جزء ۲۰ فاطمه

جزء ۲۱ فاطمه

جزء ۲۲ تیستو

جزء ۲۳ نرگس

جزء ۲۴ بهار

جزء ۲۵ نرجس

جزء ۲۶ ساناز

جزء ۲۷ ساناز

جزء ۲۸ آقای میم

جزء ۲۹ رضا

جزء ۳۰ آقای میم

 

ممنون از همه ی شما عزیزان. قبول باشه ان شالله

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۰۳/۰۳/۰۳
تیستو

نظرات  (۱۶)

دو جز برای من لطفا

پاسخ:
حتما عزیزم قبول باشه ❤️
۰۳ خرداد ۰۳ ، ۱۵:۰۸ أنارستان ...

به انتخاب خودت ی جزء برای من بزن، هر کدومو نوشتی میخونم

پاسخ:
قبول باشه عزیزم ❤️

جزء هشت ان‌شاءالله

پاسخ:
چشم عزیزم قبول باشه❤️

جزء ۱۱ ان‌شاءالله 

پاسخ:
ممنون عزیزم قبول باشه❤️
۰۳ خرداد ۰۳ ، ۱۶:۳۰ حالا از این به بعد با چه اسمی اینجا کامنت بذارم؟خخخخ

خدا صبرت بده و صبرمون بده تیستو جان

جزء ۲۳ ان‌شاءالله...الهی که دعامون کنن

به اسم نرگس ثبت بشم لطفا♥️

پاسخ:
ان شالله که بهمون نظری بکنن...
ممنونم عزیزم. قبول باشه❤️

جزء ۶

پاسخ:
چشم. قبول باشه 🌻

سلام

لطفا جزء 29 هم برای من ثبت کنید

پاسخ:
سلام
چشم. قبول باشه🌻

سلام،جزء ۹ و ۱۰ رو برای من ثبت کنید ممنون

پاسخ:
چشم عزیزم. قبول باشه ❤️

سلام

لطفا

جز ۷ و ۹ رو برا بنده ثبت کنید.

پاسخ:
سلام عزیزم ببخشید من خواب بودم که کامنت گذاشتین و نشد زودتر کامنت های رو تایید کنم که مشکلی پبش نیاد. 
زهرا خانم ۹ و ۱۰ رو برداشتن. اگر برای شما مساله ای نیست ۷ و ۱۲ رو برای شما بذارم.
اگر نظرتون غیر از این بود بفرمایید که تغییرش بدم

سلام

اختیار دارید، فرقی نداره، چشم

پاسخ:
سلام عزیزم ممنون
چشمتون روشن❤️🌻

سلام

برای من هم یک جزء مشخص کنید لطفا

قبول باشه از همگی ان شاالله

پاسخ:
سلام عزیزم
چشم. ۱۴ رو شما زحمتش رو بکشید. قبول باشه❤️

سلام

اگر کسی برنداشته، ۱۷ هم برای من

پاسخ:
سلام عزیزم
چشم. قبول باشه❤️

کلا اگر بازم خواستین هست 😅

سلام

بی‌زحمت دو جزء دیگه برای من ثبت کنید

ممنون

پاسخ:
سلام عزیزم
چشم. قبول باشه❤️

سلام دو جز دیگه هم برا من ثبت کنید.

پاسخ:
سلام عزیزم
چشم جز ۲۰ و ۲۱ رو گذاشتم عزیزم. قبول باشه عزیزم❤️

سلام. جزء ۲۴ هم ان‌شاءالله من🌷

پاسخ:
سلام عزیزم. ممنونم
چشم❤️ قبول باشه جانم🌻

سلام

روزت بخیر

یه جزء دیگه برای من مشخص کنید لطفا.🙏

پاسخ:
سلام عزیزم
روز شما هم بخیر
چشم عزیزم. جزء ۲۵ بیزحمت 
قبول باشه ❤️🌻

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">