درخت بلوط

بایگانی

اشتباه گرفتی سرکار

سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۹ ب.ظ

    یکی از بچه ها کله اش را آورد داخل اتاق و و به شوخی گفت: احوال رییس پاسگاه؟
    به کی؟ به من. منِ سرباز صفرِ دیپلم ردیِ دختر همسایه نشان کرده ای که پاکت پاکت سیگار بهمن فیلتردار را از قرار نخی ۲۰ هزار تومن قاچاق میکند داخل بازداشتگاه که جمعا باهم بشود پول یک دسته گل قرمز و یه روسری دور دست دوز و نوک تیز وایسایی که دیده ام نامزدم توی اینستا لایکشان می کند،  ولی پنج شنبه آخر وقت باشد و هیچ کدام از بازداشتی ها هم سند جور نکرده باشند و بیرون نیامده باشند که طلب من را بدهند. اول هفته را هم خورده باشیم به تعطیلی عید. زکی.

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۳/۰۳/۲۲
تیستو

نظرات  (۲)

خدا خلاقیتی. باریکلا
پاسخ:
مرسی عزیز من. شما که همیشه به من لطف دارین❤️

قلم نوک تیز

مثلهای نوک تیزتر 

مثل دونده های سرعت 

جدا حظ کردم

دکتری داروسازی داری؟ و ازدواج نمی کنی؟

دختر مهمی هستی دکتر ....لازمت داریم

پاسخ:
سلام عزیزم
شما خیلی لطف دارین 🙏🏻❤️
نه بابا فکر نکنم خیلی به کار بیام😅

 عمومی هستم و متاهلم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">