درخت بلوط

بایگانی

رویال پرنسس بوسنا علیها

يكشنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۰۶:۴۴ ب.ظ

    از اونجایی که شاخدار عمه ی تازه نفس و البته دم دست تریه و یه جورایی انگار واقعی تره تا من که مجازی ام ، تصمیم گرفتم منم یه راهی پیدا کنم که مثلا آره ما با هم باندینگ داریم. لذا هر وقت ویدیو کال داشتیم چند بار میگفتم :پرنسس چشم منه. بعد دستام رو میذاشتم روی دوتا چشمم.

     تا یه حدی هم جواب داد. ولی اینطوری که وقتی میگم پرنسس چشم منه، انگشتش رو فرو میکنه توی چشمش. اوپس.

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۰۳/۰۴/۱۷
تیستو

نظرات  (۴)

و بوسنا علیک و علیه 

من سیزده  بار عمه ام 

تو چندتا؟

پاسخ:
وووای وواااااای ماشالله ماشالله ❤️
من یه دونه عمه شدم و یه دونه خاله 🥰
۱۸ تیر ۰۳ ، ۰۰:۳۰ پلڪــــ شیشـہ اے

آخدا😍🥰❤😘♥🥹

الان چند وقتشه؟ 

پاسخ:
یک سال و ۹ ماه 🥰
۱۸ تیر ۰۳ ، ۱۶:۰۱ پلڪــــ شیشـہ اے

چه قدر زود میگذره

خدا حفظش کنه😍🥰❤❤😘🥹

پاسخ:
خیلی زووود همش حسرت میخورم بچگی شون رو نمیبینم
ان شالله خدا شما و دخترگلتون رو حفظ کنه🥰❤️
۱۹ تیر ۰۳ ، ۱۱:۰۱ پلڪــــ شیشـہ اے

♥❤😘🥰ممنون عزیزم

آخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">