درخت بلوط

بایگانی

یومونچه روحی فداش

يكشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۰۹:۲۵ ب.ظ

بهم پیامک داده که : سلام لول [اینساید اوت ۲ رو] تو فیلیمو نگا کن.  بعد آیا تا به حال به یاس پیامک داده؟ خیر! هرگز. نتیجه گیری؟

یاس 0 - لولی 1 

خطای انسانی 0 - خطای پزشکی 1 

ستاره دنباله دار هالی 0 - گلبول قرمز 1 

تلسکوپ 0 - میکروسکوپ 1

منو زود فرستادین مدرسه 0 - من نمیخواستم دکتر بشم 1 

پرنده ی هدایت پذیر از راه دور 0 - کاتتر آنژیوگرافی 1

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۳/۰۴/۳۱
تیستو

نظرات  (۳)

۳۱ تیر ۰۳ ، ۲۲:۵۱ پلڪــــ شیشـہ اے

🤣🤣😁🥰😍😍😍قربونش

پاسخ:
دور از جون🥰

اگر فهمیده باشم چی گفتی، مدیونم.

پاسخ:
به نام خدا
یومونچه به من پیامک میده. در مورد چیزهای مختلف. مثلا در این مورد درباره انیمیشن inside out 2 صحبت کردیم.
بعد از اون جایی که من و یاس در جلب توجه یومونجه رقابت میکنیم، انگار من یک امتیاز جلو افتادم از یاس. در نتیجه یاس ۰ و من ۱ هستم.
باقی مقایسه ها هم مقایسه ی حرفه ی من و یاسه

خب الحمدلله و المنة متوجه شدممممم

پاسخ:
😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">