درخت بلوط

بایگانی

تیستوی زبان بسته سعی دارد فکر هایش را بنویسد

سه شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۳، ۰۲:۰۵ ب.ظ

     بعضی ها چنانند که انگار منطق تا به حال، حتی یک بار، از نزدیکشان عبور هم نکرده. انگار کن که داری با آدم حرف می زنی ولی در واقعیت یک گاو است که زل زده به چشم هایت و یک لحظه که سکوت میکنی بلند فریاد می زند: بَع بَع بَع. بعد هم بدون جواب گرفتن پَر می زند و می رود به آسمان.

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۰۳/۰۵/۰۹
تیستو

نظرات  (۵)

۰۹ مرداد ۰۳ ، ۱۴:۲۸ پلڪــــ شیشـہ اے

😅😅😅

تصور با نمکی بود. اخه تصورات ما کارتونیه🤣

پاسخ:
واسه من کلا سورئاله
۰۹ مرداد ۰۳ ، ۱۴:۲۸ پلڪــــ شیشـہ اے

خوراک ایده کاریکارتوره😅

پاسخ:
اره :)

گاوِ بُزنمای پرنده!

پاسخ:
یا حتی آدمِ گاو نمای بُز سیرتِ پرنده

بی‌ربط‌نوشت : البته بز بَع بَع نمی‌کنه به نظرم، مَع مَع می‌کنه :))

 

پاسخ:
اونم میشه ولی فکر کنم مع مع صدای گوسفنده

الآن در لحظاتِ فروکش یک عصبانیتِ عمیق دارم این‌جا رو می‌خونم😭 و متأسفم. دقیقاً توی همچنین موقعیتی بودم که تصویرسازیش کردی. اصلاً از زندگی سیر می‌شم، یعنی شدم. خیلی وقته. 

پاسخ:
تعامل با آدما خیلی سخته. خیلی. از آدما سیر شو.از زندگی نه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">