درخت بلوط

بایگانی

از سری هذیانات وقت کشیک

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۱ ق.ظ

مثلا من همین پزشک عمومی ساده ای باشم که صبح ها پشت میز پزشک درمانگاه می نشیند و تو همان آقای محترمی باشی که هفته به هفته با یک مشکل جدید سر و کله ات پیدا می شود و بعد از یکی دو ماه یک روز اعتراف کنی که هیچ کجایت درد نمیکند و این مدت بخاطر دیدن من بوده این همه به درمانگاه مراجعه کرده ای و سرم و آمپول زده ای و من همان کسی باشم که فوری برایت پرونده ی بیمار روانی شدید تشکیل می دهم.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۴
تیستو

نظرات  (۱۶)

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950514000019
پاسخ:
لینک فوتبالی بود؟!
۱۴ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۳۷ د‌ل‌باخته ..
خنده...
پاسخ:
تبریک بخاطر نام کاربری جدید !
دلشکسته نباشید ان شالله
عین تو فیلما بووود :)))
پس واقعا میشه واقعی باشه
پاسخ:
این فانتزی بودها!
ولی میشه واقعی باشه !
کجاست این مرد؟ کجااااااااااااست؟
پاسخ:
نیستش که :|
گل قشنگی بود
اینم گل قشنگیه
https://golbishe.com/
پاسخ:
:))

خیلی زیبا بودن! خیلی خیلی زیاد!! ولی خدایا چقدر گرووون!!!
ای بی جنبه بی عاطفه
دوستت داره خو حتما دیوونه
روش نمیشه

راسی سلاااااااااااااااممممممممم
پاسخ:
سلاااااااام

ادم عاقل این کارا رو با خودش میکنه اخه؟!
چقدر دلم میخواست همشو بخونم ولی میدونی که وقتی میخونم نمیتونم جلو زبونمو بگیرم حتما باید نظر بذارم بعدم حتما باید بیام چک کنم جوابتو کش دار میشد:)
بوس
پاسخ:
:))))))
عزیزممم
راحت باش! وبلاگ خودته. خیلی هم خوشحال میشم :*
:|

عاشخت شده خب!

البته بایدم پرونده رو تشکیل بدی
:))))))))
پاسخ:
باید بهش بگم به من دل نبند! برو ! برو زندگیت رو پای من تلف نکن!
چه میدونی عشق چیه عاخه ... [زبون]
پاسخ:
آخه خوب رویان جهان رحم ندارد دلشان  ! :))))
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۰ یوسف یوسفی
:)
پاسخ:
بخدا :)
ای دکتر خانوم
اقایون اینقدر تو این زمینه ها دس دس میکنن و کشش میدن که ادم دلش میخواد یه کتک مرگکی بهشون بزنه
واسطه ازدواج شدم اقاهه دوساله این خانومه رو زیر نظر گرفته به خانومه گفتم اگه ازدواج کردین همون شب اول یه کتک مشت از طرف من بهش بزن تا دس دس کردن و معطل کردن یادش بره
پاسخ:
چه کنن دیگه؟! حرف یه عمر زندگیه! :))
قربانت:)
پاسخ:
:*
راسی روز دختر هم باتاخیر تبریک:)
فاطمه معصومه هم سه ساله شد هورااااااااا
به خودمم تبریک
پاسخ:
ممنونم عزیزِ جان! مرسی که من رو یادت بود!

روز دخترخانم شما هم مبارک باشه! به سلامتی ان شالله همیشه مایه ی افتخارتون باشه فاطمه معصومه خانوم!
همیشه به یادتم گلم
فدات بشم
تازشم تولدشم بود خو
ممنونات
پاسخ:
عه وای به سلامتییییی ! خدا نگهش داره

فدای مهربانی شما
:)خوشبخت باشی و سلامت عزیزم
فدای مهربونیای خودت:)
پاسخ:
قربانت :*
۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۴۰ أنارستان ...
الهی تب کنم شاید پرستارم...;-)
پاسخ:
طبیب Vs حبیب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">