درخت بلوط

بایگانی

خانواده ی دکتر تیستو

چهارشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۰۸ ب.ظ

   داییه از بعد از تصادف از ضعف اعصاب شدید رنج میبره. به طوری که اشتهای خاصی به گرفتن پاچه ی بچه ها پیدا کرده (البته فقط و فقط شفاهی). این قضیه به قدری جدی شده بزرگترا نشستن باهاش حرف زدن و گفتن که فقط از ساعت 6 بعد از ظهر به بعد میتونه به بچه ها گیر بده و داییه هم قبول کرده. عصری توی محوطه ی جافرگوسنی نشستیم که پسرِ دخترخاله شروع میکنه شن و ماسه ها رو مثل نقل و نبات ریختن توی هوا. مامانش داره تهدیدش میکنه که جلوش رو بگیره ولی داییه نتونست جلوی خودش رو بگیره دخالت کرد و گفت اگر یه بار دیگه این کارو کردی سیخ داغ میذارم روی دستت. یه نگاه به ساعتم کردم و گفتم 5 و نیمه ها!!! گفت مشکلی نیست. تا سیخ بخواد توی آتیش داغ داغ بشه ساعت 6 شده.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۴
تیستو

نظرات  (۴)

دکتر تیستو یعنی چی ؟
پاسخ:
دکتر که همون دکتره. تیستو هم تیستوی سبز انگشتی اسم یه شخصیت داستانی و یک کتاب به همین اسم هست. پسر بچه ای که دست به هر چیزی میزنه سبز میشه! خب من دخترم ولی خیلی دلم میخواست تیستو باشم :).

عنوان با الهام از خانواده ی دکتر ارنست نوشته شده :)
چقد خندیدم نصفه شبی
پاسخ:
خوشحالم :)

که اینطور. ممنون.

 

پاسخ:
خواهش میکنم
بسی خندیدیم :)))
پاسخ:
خوشحالم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">