درخت بلوط

بایگانی

خاطرات درمانگاه

سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۹ ب.ظ

       یه بارم یکی از بیمارا شروع کرد گریه کردن و دعوا که تو آبروی منو بردی جلوی همسایه هامون و من نمیخواستم مردم مسایل زندگی ما رو بدونن و شما دکتری و چرا اینطوری هستی و فلان. کاشف به عمل اومد که اومده ازمایش بچه اش رو نشونم داده و خب منم گفتم کم خونی داره و قطعا هم تقصیر من بوده که چند نفری، و باهم اومدن توی اتاق ویزیت بشن‌.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۳
تیستو

نظرات  (۳)

۲۳ مهر ۹۸ ، ۱۳:۵۴ پلڪــــ شیشـہ اے

:|

 

خدا صبرت بده دکتر.

شکلک دست زدن سر شانه.

پاسخ:
ممنونم جوون :)) زنده باشی ❤

سلام خانم دکتر

ممنون بابت نوشته های دوست داشتنیتون 

من بعد از چند سال پشت کنکور موندن بالاخره امسال پزشکی قبول شدم اما الان واقعا نمیدونم تصمیم درستی گرفتم یا نه چون میتونستم دارو یا فیزیوتراپی هم برم با توجه به اینکه چند سال عقب افتادم و همین طور هم هیچ دورنمایی از زندگی شخصیم و آینده ای که پیش رو دارم هم ندارم البته پزشکی رو دوست دارم اما نه دیوانه وار و چون تک فرزند هستم فکر کنم طرح هم برام اختیاری باشه

خیلی ممنون میشم اگه نظر شخصیتون رو بهم بگید

ببخشید طولانی شد

پاسخ:
سلام عزیزم خوبین؟
تبریک میگم ان شالله همیشه موفق باشی
ولی این سوالی که پرسیدین خیلی سخت بود. ببین بعضی وقتا هست که یه تصمیمی میگیری و بع. هزار بار شاید پشیمون میشی ولی ۱۰ سال بعدش میبینی تصمیم درستی بوده.
من شخصا پزشکی دوست نداشتم. اصلا. بخاطر خانواده خوندم. الانم بیصبرانه منتظر ۲۶ سال دیگه ام که بازنشسته بشم. نمیگم لحظات خوبی نداشتم و بدردم نخورده این رشته چون دروغه. ولی کاری نیست که ازش لذت ببرم. برام فقط و فقط یه شغله! اما.... اگر من این شغل رو نداشتم الان توی زندگی ام دچار مشکل میشدم. پس الان راضی ام الحمدلله‌.
ببین باید بشینی با خودت فکر کنی. ببینی چند چندی. اگر این رشته رو دوست نداری، ایا رشته دیگه ای هست که دوسش داشته باشی و توش استعداد داشته باشی؟ اگر اره بهش فکر کن. اگر نه به نظرم همین رشته رو ادامه بده. هر چند اصلا آسون نخواهد بود. شاید اگر داروسازی بودی راحت تر بود ولی پزشکی از ب بسم الله سخته تا آخرش. خیلی نبوغ و اینا هم نمیخواد. بیشتر حجم درسا زیاده و همه حفظ کردنی هست و تکرار و تکرار و تکرار. واسه تخصص هم هر کس وقت بذاره بخونه قبول میشه حتما . که اونم بخاطر اینکه تک فرزند هستی خیلی کار راحتیه‌.
من کم از ۱ ماه بعد از دفاع رفته بودم طرح و خب واسه من اصلا نمیشد درست خوند.هرچند برنامه اش رو هم نداشتم. 
ولی خب تخصص خوندن خیلی خوبه. چرا؟ چون حجم کاری ات کم میشه و مباحثی که باهاش درگیری خیلی محدود میشه و واقعا راحت تره تا پزشک عمومی بودن.
خلاصه نمیدونم چقدر باز کردم برات قضیه رو ولی اگر سوالی چیزی داشتی در خدمتم عزیزم

خیلی ممنون از وقتی که گذاشتید

توکل به خدا من هم امیدوارم ۱۰ سال آینده از مسیری که طی کردم راضی باشم

فقط امیدوارم در کنار درس بتونم روی زندگی شخصیم هم مدیریت درستی داشته باشم.

در هرصورت ممنون امیدوارم همیشه سلامت و دلشاد باشید.

پاسخ:
سلامت باشی عزیزم
دقیقا تلاشت همین باشه که حال دلت رو خوب کنی. اصلا ازش غافل نشو. جوونی ات رو هم قدر بدون.
ان شالله همیشه خوشبخت باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">