درخت بلوط

بایگانی

فلوت زن می نوازد

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴ ب.ظ
  آذر نود و سه بود که در وبلاگم نوشتم باید توانایی بافتنی بافتن را مثل واکسن اوریون و آزمایش خون برای ازدواج دخترها اجباری کنند که اگر جنگ شد و هسرشان رفت جبهه ، بلد باشند برایش با کاموا و فالله خیر حافظا پلیور ببافند . حالا یک سالی از آز آن روز گذشته و این طرف و آن طرف شالگردن و دستکش و پلیور بافته میشود و پست میشود برای مدافعان حرم و من باز باورم نشده بود که جنگ خیلی وقت پیش شروع شده . این روزها مثل روزهای دهه ی شصتی که خیلی درک اش نکرده بودیم ، شهید می آورند و من هنوز هم باورم نشده بود . هنوز هم باورم نشده بود جنگ شروع شده تا همین امروز بعد از ظهر که فهمیدم پسر پسر خاله ی بابا که عید امسال داماد شده بود سوریه است و شوهر خاله لنگ رضایت خاله است و از چهار دایی که برایم مانده سه نفرشان ثبت نام کرده اند . دایی ته تغاری که تازه یک ماه است که ثبت نام کرده  و دیگری از اول پاییز به بهانه ی درس خواندن در زیر زمین خانه ورزش میکند و آن یکیِ دیگر از بابا بزرگ حلالیت هم طلبیده .
ذهنم خالی خالی است و حرفی برای گفتن ندارم . فقط صدای فلوت جادویی را می شنوم .
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۴
تیستو

نظرات  (۴)

دلم ...  ای بابا . میخوام برم کااااااااااااش زن نگرفته بودم . البته خیلی زنم رو دوس دارم و خیلی هم از زندگی راضی ام دووووسش دارم . ولی نمیشه زن رو ول کرد به امون خدا رفت . خیلی دلم میخواست برم سوریه
پاسخ:
یاد شعر به کجا چنین شتابان شفیعی کدکنی افتادم... متاسفانه همه ی مت نمیتونم نسیم باشیم. دست و پامون رو بد جوری توی دنیا گیر دادیم 
۱۵ دی ۹۴ ، ۰۰:۱۳ سیده زهرا میم
امروز پدر داشت واسه مامان می گفت : انتخابات که تموم شد ، میرم سوریه ! ته تغاری ما (متولد ٧٨ هست ) همه ی کاراش رو کرده فقط رضایت مامان رو هنوز جلب نکرده (فنچ رفته آتلیه عکس گرفته روی یه شاسی بزرگ زده ، زیرش نوشته شهید مدافع حرم :|

+ خیر ان شالله (:
پاسخ:
:)  یاس از این کارا بکنه جفت پاهاش رو قلم میکنم
همه دارن میرن... فلوت زن که ‌‌شروع میکنه به نواختن، موندن برای مردها سخت میشه
خیره... قطعا خیره
۱۵ دی ۹۴ ، ۰۱:۱۰ پلڪــــ شیشـہ اے
:'( و حتی همسر من هم دنبال رضایت گرفتن برای رفتن است. اما من ... بافتنیه خیلی دیگه نوستالژی بود.خیلی
پاسخ:
این روزها موندن برای مردها سخت شده
۱۵ دی ۹۴ ، ۱۸:۲۰ عمو کاکتوس
و فنچ های حدحد با سه تار heavy metal می نوازند... !
پاسخ:
فنچ های شما که کرکس آن اصلا! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">