درخت بلوط

بایگانی

۷ مطلب در آذر ۱۴۰۲ ثبت شده است

   حالا سال تحویلش چه گُهی بود، که الان شب چله اش بخواد باشه؟ سگ توی همش.

۲۹ آذر ۰۲ ، ۱۹:۰۰
تیستو

 امروز ۷ ساله شدیم.

اول راهیم. می دانم. تازه باید برویم مدرسه.

۳ نظر موافقین ۵ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۰۲ ، ۰۱:۱۶
تیستو

دیوار مهربانی دیده اید؟ من دیوار نگرانی دارم.

  نوشته های کوچکی مثل "امیر گلکار plt100000" و "حبیب پارسا lymph دارو + سونو" و "پسندیده خانم تکرار فیت" "ملیحه مولایی/ افکار/ پیگیری ارجاع" را جلوی چشم، روی قسمتی از دیوار کنار میز کارم چسبانده ام که یادم نرود دلم شورشان را بزند.

۲ نظر موافقین ۵ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۰۲ ، ۲۰:۳۳
تیستو

چول : (صفت). کثیف، درب و داغان، خراب.

مثلا

"حونه چول بی" یعنی خانه کثیف و نامرتب بود.
اما  "حونه ام چول"  یعنی خانه خراب شدم.

پس وقتی کسی در جواب سوال "خوبی" گفت "چولم" یک نگاه به سر تا پایش می اندازیم، اگر گِلی نبود، سعی می کنیم به داد دلش برسیم که کثیفی و درب و داغانی و خرابی از آنجاست.

۱ نظر موافقین ۸ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۰۲ ، ۲۱:۵۰
تیستو

   آخر صحبتام - تلفنی- با میم، خداحافظی میکنه میگه: برم خونه ی خاله ام شام دعوتم. میگم : خب زشته قبل از اینکه بری برو طبقه ی پایین یکم پیش بابا مامانم اینا بشین، زشته دایی ام بعد از مدتها اومده خونه‌. بعدش هم زنگ بزن دقیق بهم بگو داشتن در مورد چی حرف میزدن.

۱ نظر موافقین ۵ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۰۲ ، ۱۸:۳۵
تیستو

 

نور آمده و از نورگیر رد شده و آینه کاری ها منعکسش کرده و قدری اش پر و پخش شده و تنها یک انعکاس کوچک بنفش ازش باقی مانده که آن هم بین این همه جا، افتاده روی صورت گل کوچک فرشی به این بزرگی و راه پله ای به این طویلی.

من این را میخواهم خدا‌. این نور کوچک را به من بده. روشنم کن.

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۰۲ ، ۱۲:۰۱
تیستو

   دیشب تلفن را برداشته و برده اتاق آخری که مادرش صدایش را نشوند تا قصه ی پر غصه ی معطل شدنش دم در مدرسه را برای ساناز تعریف کند و آخرش هم اضافه کرده که : [این قضیه رو] برا همه بگو که من چقدر سختی می کشم!

   چرا؟ مشکلی پیش آمده بود و دیروز شاخدار وقتی رسیده بود درب مدرسه که از تعطیل شدن مدرسه گذشته و یومونچه اشکی و شاکی ربع ساعتی منتظر مانده بود.

۱ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۸ آذر ۰۲ ، ۱۰:۱۸
تیستو