درخت بلوط

بایگانی

۱۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

    امروز توی حیاط و زیر نور آفتاب که طلایی تر و ملایم تر هم شده بود یک قاصدک دیدم. کلی خوشحال شدم که بَه‌ بَه قاصد روزهای قشنگ و زیبایی که قرار است با آمدن پاییز بیاید، از راه رسیده. دقیقه ای نگذشته بود که باد زد قاصدک را توی سرویس بهداشتی انداخت و قاصد خوش خبر پیش چشمهایم افتاد به چاه خلا.

۳ نظر موافقین ۵ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۰۱ ، ۱۶:۵۳
تیستو

من و پیاز قرمز، شما همه

۰ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۰۱ ، ۱۳:۴۸
تیستو

.

پاترونوس من احتمالا فلامینگو باشه.

۳ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۶ مرداد ۰۱ ، ۲۳:۳۰
تیستو

   من هنوز به مانتوی ۴۰۰ هزار تومنی عادت نکردم، اون وقت عطیه دیزاین داره به سرعت از یک میلیون دور و به ۲ میلیون نزدیک و نزدیک تر میشه! ملت هم میخرن ها.

۹ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۰۱ ، ۲۳:۱۹
تیستو

    از اینور میگن هر روز که فکر کردی حال کار کردن نداری مرخصی بگیر و به خودت استراحت بده و به کارهای مورد علاقت برس. از اونور میگن جمع کن برو سفر، دنیا رو ببین! آخرش چه گهی بخورم حَیوان؟ جمع کنم مرخصیا رو یا خرجش کنم؟

۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۰۱ ، ۲۳:۰۸
تیستو

   مریضه کارهاش که انجام شد، خواست بره گفت ایشالا تو انگلیس ببینمت :)

۱ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۰۱ ، ۲۱:۳۲
تیستو

     امروز خیلی اذیت کرده بود قرار بود امشب بعنوان تنبیه بمونه خونه و هیئت نیاد. حالا که نزدیک رفتنه شروع کرده به مظلوم نمایی: "منو از قفس آزاد کنید، بذارید بیام برا امام حسین عزاداری کنم"

۲ نظر موافقین ۵ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۰۱ ، ۲۰:۵۰
تیستو

    حالا اینطور نوشتم فکر نکنید من عقاید و سلایق ضد بچه دارم. خیر. اتفاقا من بچه ها رو دوست دارم، منتهی فقط وقتی که توی بغل مامانشون نشستن و پاهاشون با پاهای مامانه و دستاشون با دست چپ و پیشونی شون با دست راست مامانه مهار شده و دهنشون رو باز کردن و در پاسخ به درخواست من بدون ادا و اطوار میگن: آآآآ

۰ نظر موافقین ۸ مخالفین ۰ ۱۱ مرداد ۰۱ ، ۱۶:۳۵
تیستو

     روز اول حسینیه وسط دریایی از سیلاب ها بود و مجبور شدیم پشت وانت خودمون رو به مراسم برسونیم. امشب هم میون دریایی از بچه بودیم، حالا این وسط یه ذره هیئتی هم بود.

۲ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۹ مرداد ۰۱ ، ۲۳:۵۳
تیستو

اینطور شده که مریضا میگن: دستت درد نکنه.

از ته دل میگم: ایشالا.

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۰۱ ، ۱۹:۵۲
تیستو