درخت بلوط

بایگانی

۱۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

   بعضی وقتا هم هست که مراجعین یک درخواست خیلی تخیلی دارن و وقتی من قبول نمیکنم هی بحث میکنن و هی اصرار پشت اصرار. و وقتی نتیجه ای نمیگیرن هیچ، چند تا جواب درخور هم دریافت کردن، میفرمان: اعصاب خودت رو خرد نکن دکتر! و من هم میگم: من واسه این چیزهای پیش پا افتاده اعصابم رو خرد نمیکنم! ولی واقعیتش اینه که این اعصاب منه: £_$*_#£_$¥_$_$8"₩*:₩€/₩*:¥^9_€%67&£0*€/*¥?£:?

۳ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۲:۴۵
تیستو

   این شهرستانی که من کار میکنم از لحاظ شیوع کرونا وضعیتش خیلی خوب شده بود و سفید اعلام شده بود حتی. منتهی هفته ی گذشته یکی از خانواده ها برای شرکت در یک مراسم فاتحه رفته بودن اهواز و برگشته بودند و حالا تست 14 نفرشون که علایم بیماری هم داشتن، مثبت شد. هیچی دیگه. دوباره وضعیت زرد اعلام کردن.

۳ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۷:۲۷
تیستو

   اول 3 تا تخم مرغ رو که به دمای محیط رسیده با هم زن خوب بزنین که حجمش دو برابر و رنگش روشن بشه، بعد 1 و 1/4 لیوان بهش شکر اضافه کنید و خوب هم بزنین که مواد کرم رنگ بشه. بعد از اون 2/3 لیوان قهوه ی دم کرده یا 2/3 لیوان آب جوش که توش 3 قاشق قهوه ی فوری حل کردین رو به مواد اضافه کنید و خوب هم بزنین. بعد هم 2/3 لیوان روغن مایع اضافه کنید و وقتی خوب مخلوط شد دو لیوان و یک قاشق سرپر آرد رو بریزین توی مواد از قبل مخلوط شده و خوب هم بزنین. در آخر هم یک قاشق غذا خوری بکینگ پودر اضافه کنین و وقتی کامل مخلوط شد، بریزین توی قالب کیک که از قبل آرد پاشیدین. فر رو تا دمای 180 درجه گرم کنین و ده دقیقه بعدش کیک رو توش قرار بدین. تقریبا 30 دقیقه زمان پختش هست. وقتی خلال دندون رو واردش کردین و چیزی از مواد کیک بهش نچسبید کیک شما آماده اس. از فر خارجش کنید و بذارین سرد بشه، و اون وقت از قالب خارجش کنید و به قطعات مورد دلخواه ببرید و یک تیکه از اون رو توی دهانتون بذارین و خوب مزه اش کنید، تا دفعه ی بعد که بهتون میگم مثلا فلان چیز مزه ی خر میده، بفهمین منظورم دقیقا چه کوفتیه.

۷ نظر موافقین ۵ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۳:۱۹
تیستو

    من کل جوونی ام رو چوب خط کشیدم. از روزهای دانشگاه که هر روز رو خط زدم تا چهار ماه بگذره و ترم تموم بشه، از روزهای بیمارستان که هی هر ساعت رو خط زدم که 24 ساعت بگذره و کشیکم تموم بشه. از روزهای طرح که هر روز رو خط زدم که 19 ماه و 7 روز بگذره و پایان طرح بگیرم و حالا هم هر روز چوب خط میکشم که تعداد خط ها برسه به 18 و میم برگرده خونه.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۳:۰۸
تیستو

   حالا نمیدونم چقدر طرفدار خرید اینترنتی هستید، ولی اگر اهلش باشید متوجه میشید که مثلا بوتیک های رشت و گرگان خیلی قیمت های مناسب تری دارن نسبت به بقیه ی شهرها. بعد اینقدر این قضیه توی پیج هایی که فالو میکنم مشهوده که زمان انتخابات، پیج کاندیدا های رشت همش منو فالو میکردن.

۲ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۲:۵۸
تیستو

  ویر جدیدی که گرفته منو و خیلی دلم میخوادش، این سبد حصیری ساده هاست که گوشه ی هال و کنار مبل میذارنش و توش روزنامه ها و مجله ها رو نگه میدارن. و از اونجایی که روزنامه و مجله نداریم توی خونه، برنامه اینه: گرفتن اشتراک مجله ی ترجمان و این صحبتا. آره ما از این خانواده هاش نیستیم که ایده آل بذاریم توی سبد مطالعه مون.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۲:۵۱
تیستو

کلا نماز در خانه ی آقای میم و خانم تیستو به صورت نشسته ادا میشه.

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۸:۵۶
تیستو

 

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۶:۴۵
تیستو

شاید باورتون نشه ولی فقط 26 سال و 19 روز دیگه به بازنشستگی ام مونده!

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۲:۵۰
تیستو

     یه بار هم کل خانواده رو میخوابونم توی بیمارستان و غده ی سورپرایزشون رو با جراحی خارج میکنم و بعد میندازمش جلوی سگ.

۶ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۲۲
تیستو