درخت بلوط

بایگانی

خاطرات درمانگاه

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۴۵ ب.ظ

   بعضی وقتا هم هست که مراجعین یک درخواست خیلی تخیلی دارن و وقتی من قبول نمیکنم هی بحث میکنن و هی اصرار پشت اصرار. و وقتی نتیجه ای نمیگیرن هیچ، چند تا جواب درخور هم دریافت کردن، میفرمان: اعصاب خودت رو خرد نکن دکتر! و من هم میگم: من واسه این چیزهای پیش پا افتاده اعصابم رو خرد نمیکنم! ولی واقعیتش اینه که این اعصاب منه: £_$*_#£_$¥_$_$8"₩*:₩€/₩*:¥^9_€%67&£0*€/*¥?£:?

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۴
تیستو

نظرات  (۳)

آخ آدم حرصش میگیره بعد از اینکه اسکی میرن رو اعصاب آدم، به هیچ ورشونم نیست. نه خانی اومده، نه خانی رفته.

ولی خانم! فحش! فحش بده سبک میشی. یه حالی میده.🤣😅 نهایت میگن خانم دکتر قاطی کرده امروز.

پاسخ:
اینقد تو دلم فحش دادم! کبدم جای چرب شدن فحشی شده 😊
۲۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۶:۴۲ پلڪــــ شیشـہ اے

😂😂😂😂🌱🍃

پاسخ:
😊

با تعاریفت از دایی ات به این نتیجه رسیدم دخترخاله من هستی ...والا با این دایی هامون 

پاسخ:
هی من میگم ما باهم فامیلیم ها :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">