درخت بلوط

بایگانی

۸ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

ولی امروز فقط میخوام غصه ی فلسطین رو بخورم.

۲۶ مهر ۰۲ ، ۰۷:۱۹
تیستو

   خوراکی های زیادی آمده را می شود پخت و ذخیره کرد یا بخشید. می گویید من با این همه غصه چه کنم؟ مربا بپزم یا لواشک؟ خشکش کنم یا فریز؟ در کدام خانه را بزنم تا کمی از این همه غم را از من قبول کند؟

۲۳ مهر ۰۲ ، ۱۹:۰۸
تیستو

منت بر سر من میذارید، اگر امشب برای پدربزرگم نماز شب اول قبر بخونید.

سیاوش فرزند کریم.

۱۴ مهر ۰۲ ، ۱۲:۵۷
تیستو

    زندگی خانوادگی اینطوریه که یه عمری بهش میگی "حواست باشه اینقدری که شما داری برای بقیه فداکاری میکنی بقیه اینطوری نیستنا، اولویت هر کسی خودشه، درستش هم همینه، اولویت شما هم باید خودت باشی. اینقدر از همه چیزت برای بقیه مایه نذار. اینقدر باهمه رودربایستی نداشته باش. اینقدر حسین فهمیده نباش" ولی وقتی اون لحظه ی دیدین گفتم رسید و دلش شکست و حسابی شاکی بود هی تو گوشش می خونی که : "نه بابا حالا مساله ی بزرگی هم نبوده، مطمینم اونم یک هزارم درصد نمیخواسته شما ناراحت بشی، توی همه ی خانواده ها این کدورتا پیش میاد چرا ناراحتی؟ اگر محبت کردی برای خواهر و برادرت بوده غیر از اینه؟ دلت بزرگ باشه عیبی نداره خب ما نباید انتظار زیادی داشته باشیم از کسی. بقیه آزادن واسه خودشون بهترین تصمیم رو بگیرن... عه عه عه نگو این حرفو پس فردا یادتون میره، این رابطه ی خواهر برادریتون خیلی قوی تر و ارزشمندتر از این حرفاس که بخواد با این اتفاق مسخره خراب بشه"

۴ نظر موافقین ۷ مخالفین ۰ ۰۷ مهر ۰۲ ، ۰۴:۰۱
تیستو

یکی از فوبیا های من این بوده که وقتی دارم اسنپ میگیرم، از منزل تا محل کار و بلعکس، راننده اسنپ از بیمارام باشه.هم بخاطر حریم خصوصی آدرس خونه و هم دوست ندارم با بیمار/مراجعه کننده ام هیچ بده بستونی داشته باشم، به خصوص بده بستون مالی. کلا معذب میشم.

دیگه گس وات نداره، امروز صبح بالاخره سرم اومد. امروزی که ظهرش میم میاد دنبالم و قراره دیگه از فردا خودم برم و بیام.

۴ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۰۲ ، ۰۸:۰۱
تیستو

    دست و دلم به هیچ کاری نمیره. اگر دوست دارین بیاین سوال بپرسین جواب بدم. ولی در مورد هویت واقعی خودم و خانواده ام چیزی نپرسین ها. آفرین.

۹ نظر موافقین ۴ مخالفین ۱ ۰۳ مهر ۰۲ ، ۲۰:۰۶
تیستو

    اینقدر ذهنم آشفته اس، دلم میخواد مغزم رو دربیارم و بذارم توی تشت، بعد جوهر نمک بریزم روش و با یه مسواک بیافتم به جونش و اینقدر بسابمش که سلول های خاکستری اش هم سفید بشن.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۳ مهر ۰۲ ، ۲۰:۰۲
تیستو

    یک آقایی هم هست که وقتی می آید خیلی قشنگ و البته تند تند احوال پرسی میکند. هر بار تند و تند احوال "خودم" و "شوهر گلم" را می پرسد و در آخر می پرسد "کوچولو" چطوره؟ بار اول که پرسیده فرصت نشده بگویم کوچولو ندارم، الان هم خب رویم نمی شود بگویم. می گویم "خوبه الحمدلله". آقا هم می گوید از طرف من ببوسش.

۵ نظر موافقین ۸ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۰۲ ، ۰۱:۴۷
تیستو