درخت بلوط

بایگانی

۱۵ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

     "چالش" هم یه کلمه بود مثل بقیه کلمه ها. آروم یه گوشه داشت زندگیش رو میکرد و گه گاهی توی متن های نیمه جدی تا جدی یه استفاده ای ازش می شد. تا اینکه فجازی اومد و رید توش.

۱ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۰۰ ، ۰۸:۳۵
تیستو

    حالا انتخابات تموم میشه، این روزها میگذره، ولی از کسی که همیشه وسط لحاف میخوابه بترسید. مثلا اونی که الان نه میگه رای می دم و نه میگه نمی دم. در کل بخوام بگم اینه که "موزمار زمانه ات را بشناس" فرزندم.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۰۰ ، ۲۲:۳۹
تیستو

    خیلی اوقات پیش آمده که با شاخدار یا دیگر آجی ها نشسته ایم و در مورد محصولات بهداشتی مورد استفاده مان تبادل نظر کرده ایم. و این صحبت ها برای خرید های بعدی خیلی خیلی کمک مان کرده و حتی باعث شده خیلی از چیزهایی که به دردمان نمیخورد را نخریم. حالا گفتم تجربه خودم را در مورد چیزهایی که استفاده کرده ام - فقط به عنوان مصرف کننده، نه به عنوان پزشک - اینجا بنویسم شاید به درد شما آجی های مجازی هم بخورد :)

شامپو بدن مای خیلی به صرفه تر از صابون جامد است. بسیار خوشبو (مخصوصا رنگ زرد و قهوه ای و صورتی) پوست بدن رو خشک نمیکند. فقط با لیف های معمولی جواب نمیدهد و باید از این لیف های پشمالو استفاده کنید. لیف ها را هم از این عزیزانی که کنار خیابان بساط کرده اند بخرید بیزحمت :)

سرم آنتی فریز سینره وز موها را میگیرد و آنها را نرم و لطیف میکند. برای کل موها مقدار کمی از سرم کافی است. بنابراین خیلی دیر تمام می شود. این حس چربی که همان لحظه زدن به موها به آدم دست میدهد زودی از بین می رود. برای استفاده بعد از سشوار خیلی خوب است.

بستنی مو بیول اصلا خوب نبود. قبول موها را نرم میکند ولی خب موها بعد از استفاده چسبناک هم می شود. احساس سنگینی به موها می دهد. فقط بوی خوشمزه ای داشت.

سرم دو فاز بیول موها را خوب نرم و لطیف میکند و میشود بعد از استفاده از آن راحت موها را شانه کرد :) حجمش زیاد است و بویش خوب. برای استفاده قبل از سشوار خیلی خوب است.

گره باز کن فیروز عزیز دل ماست. واقعا گره موها را باز میکند و موها شانه پذیر می شود. حتی یک ساعت بعد از استفاده میبینم موها خوش حالت تر هم شده.

کرم موی کامان اصلا خوب نبود. موها را سنگین و چسبناک میکرد. بوی خوبی هم نداشت حتی.

Acne Treatment سینره این محصول با ژل ضد جوش سینره که فقط باید روی خود جوش استفاده کرد فرق دارد. میشود همه جای پوست استفاده کرد فقط چون الکل دارد کمی پوست را می سوزاند. تقریبا برای بهتر کردن جوش های در حال شکل گیری مفید بود.

Sebolift کرم ضد جوش شرکت درمالیفت است. چربی پوست را کنترل میکند و جوش ها را کم می کند. فقط مخصوص روی جوش نیست و همه جای پوست میشود استفاده اش کرد در نتیجه جوش زدن را هم کمتر میکند.

Cicalift کرم ترمیمی شرکت درمالیفت است. برای بهبود جای جوش و کلا زخم مناسب است و به نظرم واقعا خوب بود و به نسبت کرم های ترمیمی دیگر مثل اَوِن خیلی خیلی قیمت مناسب تری دارد. در کل این را هم نخریدید حداقل روغن گل سرخ بخرید و برای بهبود زخم ها و سوختگی ها عالی است.

ژل شست شوی صورت آدرا عالی. وقوع جوش را کم میکند و پوست را هم خشک نمیکند. مثل سینره آبکی هم نیست که از هزار طرف شره کند و حرام شود.

اسکراب لایه بردار دکتر ژیلا پوست را عمیقا تمیز میکند و شن های و نعنا فلفلی توی ترکیباتش موقع شستن صورت حس خوبی به آدم میدهد. البته فقط مخصوص صورت نیست. در کل اگر با سفیداب مشکلی ندارید همان سفیداب خیلی خوب است، ولی من یکی وقتی فهمیدم از چربی گوسفند درست شده دیگر دلم با آن صاف نشد :/

اسپری ضد آکنه ژنوبایوتیک رسما دارم استفاده میکنم که تمام شود. انگار آب خالی است! بعد موقع اسپری کردن خب اگر وارد چشم شود چه؟

کرم ترمیم کننده دکتر ژیلا با اینکه بوی گل سرخ میدهد ولی خب فایده ای ندیدم. حجمش هم به نسیت کم بود ولی خب خدا وکیلی غلیظ است. حداقل برای من خوب نبود.

کرم تقویت کننده ابرو سریتا عالی. بی هیچ حرف اضافه ای.

کرم تیوپی مرطوب کننده مای خوش بو. برای توی کیف عالی است، برای مصرف توی خانه چون دست را کمی/ فقط کمی چرب میکند خیلی نمی پسندم.

نرم کننده مو مای مدل stop damage واقعا موها را نرم و لطیف میکند. برای من که باعث ریزش مو نشد. از استفاده از ان واقعا راضی ام.

شامپو مای مدل stop damage موها را واقعا نرم و لطیف میکند و برای موهای رنگ شده مناسب تر است. البته خب سولفات دارد. کلا از همه مدل شامپوی مای راضی بودیم خدایی.

شامپو فولیکا مخصوص موهای رنگ شده سولفات ندارد، مناسب رنگ موها طراحی شده ولی خب لامصب کف که نمیکند هیچ موها بعد از استفاده مثل چوب خشک می شود. ان شالله که حداقل برای حفظ رنگ موها مفید باشد :/

ماسک موی شون با طعم آووکادو :) تقریبا خوب بود موها را نرم میکرد ولی خب نه خیلی زیاد. بعد از حمام حتما نیاز به استفاده از محصولات دیگر مثل اسپری دوفاز حس می شد.

ماسک موی شون با طعم جینسینگ :) خب مرض داشتم، دوباره همان آووکادو رو نخریدم و به جایش این را خریدم. بیخود بود. الحمدلله دارد تمام می شود.

کرم مرطوب کننده تیوپی بیول آن موقع که من خریدم راستش ارزان ترین مرطوب کننده تیوپی بود- که الان نیست - و اندازه اش هم برای داخل کیف دستی خیلی مناسب بود ولی تاثیر خاصی نداشت. مقوا بود مقوا.

۵ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۰۰ ، ۲۲:۳۱
تیستو

Cruella 2021

۱ نظر موافقین ۳ مخالفین ۱ ۲۶ خرداد ۰۰ ، ۰۹:۰۳
تیستو

سگ توی اون روز و اون ساعت و اون لحظه. سگ توش.

۲۵ خرداد ۰۰ ، ۰۹:۰۵
تیستو

    یک هفته، ده روزی بعد از رنگ کردن موها، مو کم کم رشد کرده و سفیدی ها که یک میلیمتری طولشان است، خود را نشان می دهند. اینطور وقت ها که به تصویر خودم توی آینه نگاه میکنم انگار صدها اکلیل یا از آن بهتر...صدها ستاره ی درخشان روی پوست سرم برق می زند.

۶ نظر موافقین ۷ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۰۰ ، ۲۲:۴۷
تیستو

همزمان که اینجا هوا آفتابیه، توی توییتر هوا، هوایِ  شروع کردن توییت با "مناظره دیروز شباهتی به مناظره نداشت" ه.

۰ نظر موافقین ۵ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۰۰ ، ۱۶:۱۹
تیستو

شاید اگر بخوام در آینده یه توصیه به بچه ام بکنم، این باشه:

"برای آدم ها اون چیزی باش، که هیچ کس برای تو نبود."

۶ نظر موافقین ۳ مخالفین ۱ ۲۰ خرداد ۰۰ ، ۱۱:۲۵
تیستو

خدمتِ عزیزان اهل دلی که مدل سرویس چینی برایدال رو سرچ کردن که ببینن چه شکلیه و دوست دارن بدونن آخرش چه مدلی خریدم، باید عرض کنم که:همین چینی زرین منتهی مدلِ ولوت بنفش.

۷ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۰۰ ، ۰۲:۰۶
تیستو

   خوشش میاد بقیه رو به اسم های متفاوت صدا کنه. مثلا یه مدته توی خونه سوسن خانم رو به اسم فامیل، اینطور صدا میزنه: خانمِ فرگوسن؟!

۵ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۰۰ ، ۰۹:۰۶
تیستو