درخت بلوط

بایگانی

این حرفها بماند برای وقتی که جوانه زدم

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۲۵ ق.ظ

شاید اگر بخوام در آینده یه توصیه به بچه ام بکنم، این باشه:

"برای آدم ها اون چیزی باش، که هیچ کس برای تو نبود."

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۰۰/۰۳/۲۰
تیستو

نظرات  (۶)

نه نه نه. نندازش تو تله‌ی فداکاری :)) 

 

+ بله اونی که رای منفی داد من بودم. 

پاسخ:
آخیییی در کل حق با توعه عزیزم :)))) ولی دیگه نه در اون حد!

ولی میدونی چی شد این به ذهنم رسید؟ اون روز با دوستم صحبت میکردم رسیدیم به اونجا که گفتم واقعا تو هنر خیلی زیاد داری و من نمیدونستم دقیقا واسه کادو تولدم میخوای از کدومش واسه درست کردن کادو استفاده کنی.... واقعا هم از ته دلم گفتم و واقعا همینطور بود. ولی بعدش که تماس قطع شد داشتم فکر میکردم من همیشه اگر نکته مثبتی توی اطرافیانم باشه حتما بهشون یاداوری میکنم. حتما ازشون تعریف میکنم. ولی راستش هیچکس اینکارو برای من انجام نمیده! مگر دستپختم که زوری مجبورشون میکنم ازم تعریف کنن :/

یا مثلا وقتی که با داداشم اینا میرفتیم خونه ییلاقی، داداشم رو دعوا میکردم که چرا خانمش رو ول کرده رفته کوه! چون ما هر چقدر هم دور و بر خانمش باشیم بازم بین 20 نفر ادم غریبه تر شاید معذب باشه.

راستش منظورم اینطور عکس العملهایی هست نه اینکه خودش رو فدای همه بکنه
۲۰ خرداد ۰۰ ، ۱۸:۵۹ أنارستان ...

چه سخت..

پاسخ:
نه خیلی راحت تر از این حرفاست

آره می‌فهمم. یعنی منم همینطوری‌ام که دوست دارم خوبیای آدما رو بهشون بگم، ولی بقیه ( البته منظورم خانواده‌مه، نه دوستام) برعکس اگه ایرادی باشه بهت میگن، خوبی رو لازم نمیدونن بگن انگار. 

 

حالا خانم بلوط، شما خیلی خوب مینویسی و گاهی هم ما رو می‌خندونی، بقیه هنراتم رو کن :)) 

پاسخ:
عزیزممممم😍😄😅
کلی مرسی لطف شماست جانا ❤❤❤
راستش فکر کنم -اگر وبلاگ رو هنر حساب کنیم- هنر دیگه ای ندارم 😁😂

آقا خبریه یعنی؟

پاسخ:
نه عزیزم. بنده شکر بخورم که بخوام جوانه بزنم
۲۴ خرداد ۰۰ ، ۱۶:۲۰ پلڪــــ شیشـہ اے

جوابت به آنارم😂

دور از جون

 

وای این روحیه که گفتید خیلی خوبه. من گاهی که یادم باشه این کار و میکنم.

پاسخ:
چه کار قشنگی میکنی😍❤

پلک شیشه ای ممنون که جای من بهش گفتی "دورازجان" :)

 

 

پاسخ:
فدا مدای جفت تون😘❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">