درخت بلوط

بایگانی

آره خواهر داشتم می گفتم

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۰۶ ق.ظ

خدمتِ عزیزان اهل دلی که مدل سرویس چینی برایدال رو سرچ کردن که ببینن چه شکلیه و دوست دارن بدونن آخرش چه مدلی خریدم، باید عرض کنم که:همین چینی زرین منتهی مدلِ ولوت بنفش.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۱۱
تیستو

نظرات  (۷)

۱۱ خرداد ۰۰ ، ۰۴:۱۳ پلڪــــ شیشـہ اے

ویولت نبود؟

:))

 

سبزی ها رو آوردم، بی زحمت جمع و جورتر بشینید جای منم بشه

پاسخ:
ویولت معنی بنفش میده دیگه 😊

آره خواهر این نعناها رو هم خشک کنیم نه؟

پول دادن تبلیغ کنی براشون؟ 😎

پاسخ:
عزیزم اینا سرویس کوچیکه شون ۲ میلیون قیمتش شده بعد میدن به من تبلیغ کنم؟  اونم به کی؟ یه تیستو کوچولوی بدون چیتان فیتان و جوانه و این صحبتا؟ نه خواهرم.

همون برایدال قشنگ‌تر بوده :))

پاسخ:
نگاه نگاه نگاه جمع کرده رفته الان اومده نمک رو زخم من میپاچه ها 😁😅

ولی خدایی قاشق چنگالا رو صورتی و بنفش خریدم هر وقت غذامیخوریم روحیه مون عوض میشه 😍 )و به دلداری دادن به خودش ادامه می دهد(... آره داشتم می گفتم ....

میگما
برگرد!
۱۳ خرداد ۰۰ ، ۰۲:۴۱ پلڪــــ شیشـہ اے

اوهوم

آخه نوشتید ولوت، گفتم شاید مدل جدیده😌🙈

 

به به عالی. نعنا خشکام تموم شدن

پاسخ:
چون خودش اینطوری نوشته بود منم اینجوری گفتم که سرچش راحت تر باشه😊

بیا پیاز هم خشک کنیم😁
۲۱ خرداد ۰۰ ، ۰۲:۳۴ پلڪــــ شیشـہ اے

عه خب پس. من و ببخشید. :*

 

 

😂😁 اون خیلی داستان داره. تبدیلش کنیم به پیاز داغ صرفه اش بیشتره😂

پاسخ:
خدایی؟ من فکر کردم اسونه که!
تازه به سوسن خانم هم گفتم اسونه بابا یه کیسه پیاز بگیر خشک کن :)))))
۲۴ خرداد ۰۰ ، ۱۶:۰۹ پلڪــــ شیشـہ اے

آخه لنتی خیلی دیر خشک میشه

مگر اینکه رنده کنی

خیلی طول میکشه مغزش خشک بشه

:))

پاسخ:
عه چه خوب من الان یه چیزی یاد گرفتم!
برم به سوسن بگم 🤔
۲۵ خرداد ۰۰ ، ۱۴:۰۰ پلڪــــ شیشـہ اے

😄😅😂🤗🤗🌱

پاسخ:
❤🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">