درخت بلوط

بایگانی

روزگار جوانی

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۴۷ ب.ظ

    یک هفته، ده روزی بعد از رنگ کردن موها، مو کم کم رشد کرده و سفیدی ها که یک میلیمتری طولشان است، خود را نشان می دهند. اینطور وقت ها که به تصویر خودم توی آینه نگاه میکنم انگار صدها اکلیل یا از آن بهتر...صدها ستاره ی درخشان روی پوست سرم برق می زند.

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۲۴
تیستو

نظرات  (۶)

نمیدونم چرا یاد این شعره افتادم:

شب که چشمات هم میاد، دو ستاره کم میاد :)

 

پ.ن

ببخشید خانم دکتر اگر آزمایش تیروئیدمون خوب باشه و فولیک اسید هم مرتب می خوریم، دلیل ریزش موهامون بعد هربار رنگ کردن چیه؟ :(

پاسخ:
الهی! یادم باشه به یومونچه بگم!😍 البته که اونم بگه: هوم

نگاه رنگ ماده ی شیمیاییه دیگه کلی امونیاک و اینچیزا داره لذا هر چی کمتر رنگ کنی بهتره‌. ولی خب زینک هم‌بخور. اهن و ویتامین خانواده ب هم خوبه و شامپوی بدون سولفات که البته خیلی چیز مزخرفیه :/
۲۵ خرداد ۰۰ ، ۱۴:۰۲ پلڪــــ شیشـہ اے

چرا شامپوی بدون سولفات چیز مزخرفیه؟ :)) من میخواستم برم بخرم

پاسخ:
کف نمیکنه اصلا!
البته این که من دارم فولیکا هست شاید بقیه شون خوب باشن. چون کف نمیکنه موهام صدای تمیزی نمیده 😅

ممنون دکی جان

پاسخ:
❤❤❤
۲۹ خرداد ۰۰ ، ۱۶:۰۰ پلڪــــ شیشـہ اے

:))

استم سل خیلی خوب بود.

منتهی قیمتش ٥٠ تومنه

پاسخ:
شامپو بدون سولفات؟
چه خوب یادم باشه تستش کنیم
۰۴ تیر ۰۰ ، ۱۷:۵۵ پلڪــــ شیشـہ اے

بله. تقویت کننده و ضد ریزش هم هست.

پاسخ:
چه خوب !
ممنون بابت معرفی :*
۰۶ تیر ۰۰ ، ۱۳:۰۸ پلڪــــ شیشـہ اے

:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">